خبرگزاری کار ایران

مسئول اماکن ورزشی شهرداری تهران در گفت و گو با ایلنا:

مجموعه‌های ورزشی ملزم به دریافت كارت های ورزش شهروندی هستند

تنها دو مجموعه از مجموعه‌های تحت پوشش شهرداری تهران به پیمانکار واگذار شده است كه می‌توانند كارت ورزش شهروندی را نپذیریند.

ایلنا: مسئول اماکن ورزشی شهرداری تهران گفت: كارت های ورزش شهروندی در تمامی مراكز ورزشی شهرداری تهران دارای اعتبار هستند و تنها در دو مجموعه این كارت ها اعتبار ندارند كه به  پیمانكار واگذار شده است.

شریف کاظمی در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان اینکه تمامی مجموعه‌های تحت پوشش شهرداری تهران ملزم به ارایه خدمات رفاهی وتفریحی به شهروندان هستند، اظهار کرد: ‌هم اکنون ۳۳ مجموعه آبی، ۵۴ مجموعه الزهرا و ۱۰ مجموعه غیر آبی در مدیریت شهرداری تهران قرار دارد.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای شهر تهران و هیات مدیره سازمان ورزش این مجموعه‌ها می‌بایست تعرفه تعیین شده را رعایت کند‌، گفت: ‌ تنها دو مجموعه از مجموعه‌های تحت پوشش شهرداری تهران به پیمانکار واگذار شده است.

مسئول اماکن ورزشی شهرداری تهران همچنین خاطر نشان کرد: این دو مجموعه که از سال گذشته به پیمانکاران واگذار شده است می‌توانند از پذیرفتن کارت ورزش شهروندی برای ارائه خدمات خودداری کنند اما سایر مجموعه‌ها باید کارت ورزش شهروندی و کارت طلایی. نقره‌ای را بپذیرند.

شریف کاظمی تاکید کرد: در صدد برگرداندن این دو مجموعه هستیم و اگر به غیر از این دومجموعه که یکی از آن‌ها در «شهران» قراردارد مجموعه‌های آبی در ازای دریافت کارت‌های وزرشی شهرداری خدمات ارائه ندهند، تخلف است.

وی با بیان اینکه پس از اتمام ماه رمضان بهای بلیت ارایه خدمات مجموعه‌های آبی به حالت عادی برگشته است، گفت‌: بهای بلیت استخر‌ها براساس ابعاد آن موقعیت جغرافیایی و میزان خدماتی که به شهروندان ارایه می‌دهد، متغیر است‌. ‌

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز