خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم:

اسکان دائم زلزله زدگان قبل از آغاز فصل سرما حل شود

موضوع اسکان دائم زلزله زدگان در حال پیگیری و اقدام است و امیدواریم به زودی و قبل از شروع فصل سرما این مسئله حل شود.

عضو کمیسیون عمران و نائب رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: در فراکسیون محیط زیست جلسه ای برای بررسی اتفاقات زیست محیطی زلزله اهر، هریس و ورزقان نداشتیم، اما در کمیسیون عمران موضوع اسکان دائم زلزله زدگان بررسی شد و در حال پیگیری و اقدام است و امیدواریم به زودی و قبل از شروع فصل سرما این مسئله حل شود.

 مهرداد بائوج لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره بروز معضلات زیست محیطی در مناطق زلزله زده گفت: به دلیل هم زمان شدن وقوع زلزله با تعطیلات مجلس نتوانستیم جلسه ای برای بررسی این به این موضوع اختصاص دهیم.

وی افزود: اما در کمیسیون عمران مجلس جلسه ویژه این موضوع داشته ایم و در آن جلسه مسائل مربوط ساخت امکانات اولیه و تجهیز آنها به همه خدمات مانند آب و برق و تلفن مورد بررسی قرار گرفت و دستگاهها متولی ملزم به ایجاد سریع این امکانات شدند.

وی اظهار داشت: موضوع اسکان دائم زلزله زدگان در حال پیگیری و اقدام است و امیدواریم به زودی و قبل از شروع فصل سرما این مسئله حل شود.

لاهوتی گفت: بعد از پایان یافتن تعطیلات مجلس، جلساتی با وزارت بهداشت، محیط زیست و مدیریت بحران خواهیم داشت تا ابعاد معضلات مربوط به محیط زیست زلزله زدگان بررسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز