خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور:

امکانات رفاهی متناسب با جمعیت کارگران کشور نیست

زندگی کارگران مشکلاتی دارد که با استفاده از تقویت اوقات فراغت ان‌ها می‌توان از بروز مشکلات بیشتر در زندگی این اقشار جامعه جلوگیری کرد.



رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور، از کمبود امکانات رفاهی و تفریحی کارگران کشور انتقاد کرد.


فتح الله بیات در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در این زمینه گفت: تعداد مجتمع‌های رفاهی که برای کارگران و خانواده ان‌ها در کشور ایجاد شده است، متناسب با تعداد این کارگران نیست و به همین دلیل بخش عمده از کارگران و خانواده ان‌ها از استفاده از این امکانات محروم هستند.


وی افزود: باید روندی اتخاذ شود که این کمبود برطرف شود چرا که عدم دسترسی کارگران به امکانات رفاهی و تفریحی که طبق قانون کار از حقوق اصلی آن‌ها محسوب می‌شود، بازدهی نیروی کار را در کشور کاهش می‌دهد.


این فعال کارگری، در خصوص استفاده کارگران قراردادی کشور از امکانات موجود گفت: مواردی که در قانون کار تصریح شده است، برای کلیه کارگران اعم از ثابت و قراردادی مصداق دارد و در این زمینه نباید تفاوتی میان این کارگران درنظر گرفت.


فتح الله بیات معتقد است: زندگی کارگران مشکلاتی دارد که با استفاده از تقویت اوقات فراغت ان‌ها می‌توان از بروز مشکلات بیشتر در زندگی این اقشار جامعه جلوگیری کرد.


رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور، تاکید کرد: درصورتی که کارگران بتوانند به امکانات رفاهی مناسب دسترسی داشته باشند، بازدهی و راندمان نیروی کار در کشور بالا می‌رود و این افراد با نشاط بیشتری در محیط کار حضور پیدا می‌کنند و در بلندمدت نیروی کار کشور، نیرویی قوی از نظر روحی و جسمانی خواهد بود که می‌تواند به اهداف صنعتی و بلند مدت کشور جامه عمل بپوشاند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز