خبرگزاری کار ایران

یك فعال كارگری در کردستان:

دولت پروژه‌های نیمه‌تمام اشتغال‌زا را تكمیل كند

استان کردستان با دارا بودن ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و وجود پتانسیل‌ها و مشوق‌های بسیار خوب سرمایه گذاری، در صورت حمایت دولت از سرمایه گذاران توان بسیار خوبی در جذب سرمایه دارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر کردستان در هفته دولت خواستار تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام اشتغال‌زا توسط قوه مجریه شد.

عباسعلی صفری با اشاره به کمبود واحد‌های اشتغال‌زا در کردستان به ایلنا گفت: هفته دولت برای مسئولان فرصت مناسبی است تا در زمینه افتتاح و احداث واحد‌های اشتغال‌زا و حل مشکلات واحد‌های بحران‌زا چاره‌ای بیاندیشند.

او افزود: استان کردستان با دارا بودن ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و وجود پتانسیل‌ها و مشوق‌های بسیار خوب سرمایه گذاری، در صورت حمایت دولت از سرمایه گذاران توان بسیار خوبی در جذب سرمایه دارد.

این فعال کارگری با تاکید بر تسهیل مراحل سرمایه‌گذاری در استان تصریح کرد: با افتتاح طرح‌های در دست اقدام از محل سفر رهبری و همچنین اجرای مصوبات سفرهای استانی دولت، می‌توان کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال را در استان فراهم کرد.

او در خاتمه اضافه کرد: هدایت نیروی کار به اشتغال و کاهش موانع استخدامی و همچنین توسعه واحد‌های اشتغال زا می‌تواند تحول بزرگی را در برنامه ریزی سیاستهای بازار کار ایجاد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز