خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر خراسان رضوی:

كارگران در هفته دولت از قوه مجریه انتظار كنترل قیمت‌ها را دارند

کنترل قیمت مواد غذایی و سایر کالاهای ضروری، از خواسته‌های شاغلین به خصوص قشر کم درآمد کارگر است.

ایلنا: دبیر خانه کارگر خراسان رضوی كنترل قیمت‌ها از سوی نهاد‌های اجرایی را مهمترین انتظار جامعه كارگری از نهادهای اجرایی در هفته دولت دانست.

حسین رسولی در این باره به ایلنا گفت: کنترل قیمت مواد غذایی و سایر کالاهای ضروری که در این مدت افزایش قیمت داشته‌اند، از خواسته‌های شاغلین به خصوص قشر کم درآمد کارگر است که باید از سوی سازمانهای مربوطه پی‌گیری شود.

این فعال كارگری در ادامه فقدان تیم اقتصادی قوی و مشخص و همچنین یک برنامه مدون اقتصادی را از مشکلات دولت ذکر کرد و گفت: اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی، محیط اقتصادی سازمان یافته‌ای را می‌خواهد که متأسفانه تاكنون بستر سازی مناسبی برای این مسئله انجام نشده و به نظر می‌رسد نگاه جدی هم به این قانون وجود ندارد.

او در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به وجود فرهنگ ناصحیح استفاده از کالای خارجی در جامعه اظهار داشت: نقش صدا و سیما و سایر ارگانهای دولتی در فرهنگ سازی استفاده از تولید داخل بسیار مهم و حائز اهمیت است.

دبیر خانه كارگر خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: دولت باید با اقدامات فرهنگی در كنار محدود كردن تبلیغات خارجی تلاش كند فرهنگ استفاده از كالای داخلی را وارد جامعه كند و تنها از این راه می‌توانیم شاهد رونق تولیدات داخلی و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار باشیم. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز