خبرگزاری کار ایران

در آستانه اجلاس عدم تعهد؛

بزرگترین رزمایش صنعت برق در تهران برگزار شد

به‌منظور افزایش پایداری شبکه‌ برق و آمادگی اکیپ‌های عملیاتی رزمایش بزرگ صنعت برق تهران، با مشارکت کمیته‌های 8 گانه اجلاس،شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و سندیکای پیمانکاران و سازندگان برق برگزار شد.

در آستانه برگزاری اجلاس کشورهای عضو عدم تعهد و به‌منظور افزایش پایداری شبکه‌ برق و آمادگی اکیپ‌های عملیاتی رزمایش بزرگ صنعت برق تهران، با مشارکت کمیته‌های 8 گانه اجلاس،شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و سندیکای پیمانکاران و سازندگان برق برگزار شد.
به گزارش ایلنا،در آستانه برگزاری اجلاس کشورهای عضو عدم تعهد و به‌منظور افزایش پایداری شبکه‌ برق و آمادگی اکیپ‌های عملیاتی رزمایش بزرگ صنعت برق تهران، با مشارکت کمیته‌های 8 گانه اجلاس،شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و سندیکای پیمانکاران و سازندگان برق برگزار شد.

در این مانور که از صبح امروز پنجشنبه دوم شهریور ماه در منطقه برق پاسداران با هدف ارزیابی اکیپ‌های آماده باش در زمان برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد آغاز شده است، اکیپ‌های عملیاتی نیروهای مناطق 21 گانه توزیع برق تهران و پیمانکاران و سازندگان صنعت برق حضور یافته اند.

در این رزمایش تمامی تجهیزات و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق تهران بزرگ بر اساس چک لیست‌های از پیش تهیه شده منطبق با استانداردهای توزیع برق، به منظور تامین برق مطمئن و پایدار در زمان برگزاری اجلاس از سوی مدیران ارشد شرکت مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز