خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش استاندار کهگیلویه به خبر عزلش

اگر این تغییر صورت گیرد هیچ ربطی به نمایندگان این استان در مجلس ندارد و تصمیم دلسوزانه دولتمردان نظام اسلامی بوده است.

ایلنا - یاسوج: استاندار کهگیلویه و بویراحمد خود را خادم و سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد هرجایی مسوولان نظام اسلامی صلاح بدانند وی با تمام توان به هموطنان خود خدمت می کند اگرچه دوست دارد در این استان همچنان خدمت نماید.

" مهندس اکبر نیکزاد ثمری " در گفت و گو اختصاصی با ایلنا در یاسوج، در پاسخ به سوالی مبنی بر عزلش از سمت استانداری در آینده نزدیک اظهارداشت: اگر نظر خودم باشد بدلیل اینکه کارهایی را شروع کرده ایم و نیمه کاره مانده باید بمانم و تحویل مردم دهم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، خود را سرباز نظام ولایی خواند و خاطرنشان کرد: ما تابع تصمیمات دولتمردان دلسوز نظام اسلامی هستیم پس باید برای خدمت کردن به همنوعان خود از هیچ کوششی دریغ نورزیده و هرجایی که دستور داده شد آن را عملی و در خدمت مردم باشیم.

نیکزاد ثمری از علاقمندی خود برای ادامه خدمتش در سال پایانی دولت دکتر احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد سخن گفت وبیان داشت: علاقه دارم در یکسال آخر دولت در این استان بمانم تا ثمره کارهای نیمه تمام را به مردم چشانده و پروژه های عمرانی را هم به اتمام برسانیم.

وی گفت: دوستان زیادی برای استاندار شدن من در اردبیل تلاش هایی کرده اند و با خود من نیز تماس هایی داشته اند اما من از آنها خواستم که بگذارند در کهگیلویه و بویراحمد بمانم و کارهای نیمه تمام را تمام کنم.

نیکزاد ثمری، تغییر احتمالی خود را ربطی به تلاش های نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم شورای اسلامی ندانست و یادآورشد: اگر این تغییر صورت گیرد هیچ ربطی به نمایندگان این استان در مجلس ندارد و تصمیم دلسوزانه دولتمردان نظام اسلامی بوده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " مهندس اکبر نیکزاد ثمری " استاندار یکساله کهگیلویه و بویراحمد سومین استانداری است که در در دولت های نهم و دهم دکتر احمدی نژاد منصوب شده و با انتصاب " سید حسین صابری " استاندار فعلی اردبیل این تعداد استاندار در کهگیلویه و بویراحمد به عدد چهار می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز