خبرگزاری کار ایران

دبیر کل سندیکای بیمه گران کشور در گفت‌و‌گو با ایلنا:

دخالت‌های نابجا عامل عدم توسعه صنعت بیمه است

یکی از عواملی که می‌تواند بازار صنعت بیمه را از رکود خارج سازد، عدم دخالت نابجا بخش‌های دولتی در صنعت بیمه است و این امر می‌تواند انتظارات بازار سرمایه را برآورده ساخته و به تبع آن صنعت بیمه نیز با رونق مواجه شود.

دبیر کل سندیکای بیمه گران کشور، دخالت‌های نابجا و غیر اصولی در صنعت بیمه را از عوامل عمده عدم توسعه صنعت بیمه عنوان کرد.

غلامرضا تاج گردان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه زنجیره به هم پیوسته بازارهای پولی و مالی اقتصاد کشور متاثر از فعل و انفعالات تصمیمات کلان اقتصاد کشور است، گفت: یکی از بخش‌های بسیار مهمی که می‌تواند بازار سرمایه را ساماندهی و در عین حال گردش منابع را در تولید افزایش دهد صنعت بیمه است که متاسفانه به دلیل قوانین و مقررات متعدد باعث شده تا همچنان رکود بر این صنعت حاکم باشد.

به گفته وی، یکی از عواملی که می‌تواند بازار صنعت بیمه را از رکود خارج سازد، عدم دخالت نابجا بخش‌های دولتی در صنعت بیمه است و این امر می‌تواند انتظارات بازار سرمایه را برآورده ساخته و به تبع آن صنعت بیمه نیز با رونق مواجه شود.

دبیر کل سندیکای بیمه گران کشور با اشاره به بیمه مرکزی که به عنوان دستگاه ناظر دولت بر صنعت بیمه نظارت می‌کند بیان داشت: این دستگاه نظارتی به عنوان شریک تاثیرگذار صنعت بیمه می‌تواند ضمن جلوگیری از دخالت‌های نابجا در امور بیمه‌ای، زمینه عبور صنعت بیمه را از بحران را فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز