خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد در دیدار وزیر امور خارجه بولیوی؛

امروز مسابقه مقاومت و ایستادگی میان ملت‌ها در جهان در حال وقوع است

با وجود هیاهو و سر و صداهای دشمنان بشریت امروز تحولات و تغییرات به نفع آرمان ملت‌های عدالت‌طلب در حال شکل‌ گرفتن است.

رییس جمهور با تاکید بر لزوم تقویت روابط برادرانه و دوستانه ملت‌ها و دولت‌های عدالت‌خواه و مستقل با یکدیگر، برای دستیابی به اهداف مشترک اظهار داشت: در دوره جدید جنبش عدم تعهد سعی شده تا از تمام ظرفیت‌های این جنبش در راستای پیشرفت، عدالت و تقویت برادری میان ملت‌ها استفاده شود و در این راستا همه باید دست به دست یکدیگر بدهند.

به گزارش ایلنا، محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در دیدار چوکه وانکا وزیر امور خارجه بولیوی روابط جمهوری اسلامی ایران و بولیوی را برادرانه و در جهت اهداف مشترک بشر دانست و تصریح کرد: امروز شرایط جهانی در حال تغییر و تحولات بسیار است و ملت‌های مستقل باید در جهت دستیابی به عدالت و انسانیت در کنار یکدیگر قرار داشته باشند.

رییس‌جمهور خاطر نشان کرد: با وجود هیاهو و سر و صداهای دشمنان بشریت امروز تحولات و تغییرات به نفع آرمان ملت‌های عدالت‌طلب در حال شکل‌ گرفتن است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه نظام سلطه در سراشیبی و بن‌بست قرار دارد، تصریح کرد: آن‌ها همواره سعی دارند تا مشکلات خود را به جامعه و ملت‌ها منتقل کنند، اما امروز جامعه جهانی، ظرفیت مشکلات آن‌ها را ندارد و به همین خاطر تمامی مشکلات به خودشان برگشته است.

رییس‌جمهور افزود: امروز مسابقه مقاومت و ایستادگی میان ملت‌ها در جهان در حال وقوع است و در این بین هر ملتی که مقاوم‌تر باشد، پیروز‌تر خواهد بود از همین‌رو باید حد الامکان دست در دست یکدیگر داشته باشیم تا از این مرحله به خوبی عبور کنیم.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه کسانی که خود را مالک آمریکای لاتین می‌دانستند، امروز با تمام توان با استقلال و عدالت‌طلبی ملت‌های آمریکای لاتین مقابله می‌کنند و از آن نگران هستند، گفت: امروز ملت‌ها در جهت عدالت و آزادی حرکت‌های خوبی را انجام داده‌اند و اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن است.

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه ریشه دستیابی به همه خوبی‌ها نیت‌های خوب و سازنده است، گفت: آن کسانی که نیت‌های درست و صادقی ندارند، ماندگار نخواهند بود.

احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران بر عدالت، حق و پاکی ایستاده است و اگر فشار دشمنان صد‌ها برابر شود بر این ایستادگی ادامه خواهد داد، گفت: مستکبران هرگز به دنبال خیر و حق نیستند و به همین خاطر همواره به واسطه سیاست‌های آنان، جنگ، ظلم و تبعیض در جهان بوده است.

رییس‌جمهوربا بیان اینکه معتقدیم به زودی دوره تاریک بشریت پایان یافته و دوره روشنایی آغاز خواهد شد، گفت: همه کسانی که منادیان تاریکی و ظلمت برای بشر هستند امروز به بن‌بست رسیده و باورهای مقدس و زیبای بشر در حال شکل‌ گرفتن است.

احمدی‌نژاد با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد به میزبانی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: در دوره جدید این جنبش تلاش شده تا از ظرفیت‌ها برای پیشرفت و عدالت میان ملت‌های جهان استفاده شود و همه باید کمک کنیم تا حداکثر استفاده از این ظرفیت‌ها به انجام برسد.

چوکه وانکا وزیر امور خارجه بولیوی ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با دکتر احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز رهبران انقلابی در جای جای جهان ظهور کردند که موجب تقویت امید و مودت میان ملت‌ها شده‌اند، گفت: دولت‌ها و ملت‌های مستقل باید توان و قدرت خود را در چارچوب ائتلافی مستحکم و پایدار برای مقابله با کسانی که بذر پلیدی و ناامیدی را در جهان کاشته‌اند بکار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز