خبرگزاری کار ایران

تجری در گفت‌و‌گو با ایلنا:

غرب اجلاس عدم تعهد را تهدیدی برای خود می‌داند

ناامن جلوه دادن ایران از جمله تبلیغات كاذب غرب است/خنثی كردن تبلیغات ماهواره‌ای غرب از اولویت ایران در اجلاس نم است/انتشار پیام عدالت محوری ایران در این اجلاس عملیاتی شود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای غربی در تلاش بودند ایران را در برگزاری نشست اجلاس عدم تعهد شکست خورده در جهان جلوه دهند اما امروز خود به موفقیت ایران در این زمینه اذعان دارند. 

فرهاد تجری در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ایران اسلامی توانسته با برگزاری اجلاس عدم تعهد و اتخاذ مواضع عدالت خواهانه و عزتمندانه در عرصه بین الملل و جهان اسلام  توطئه‌ها و فتنه‌های دنیای استکبار را نقش بر آب كند، گفت: ایران اسلامی می‌تواند در اجلاس جنبش عدم تعهد هجمه‌های ماهواره‌ای اخیرنظام سلطه را نیز خنثی کرد. 

وی در ادامه افزود: استکبار غرب امروزه در تلاش است تا از تبلیغات رسانه‌ای کاذب ماهواره‌های ایران را ناامن جلوه نمایی کند تا کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در نشست شرکت نکنند. 

نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران با تیزهوشی و درایت بی‌نظیر در طول تاریخ نشان داده‌اند که همواره با مواضع عدالت خواهانه توطئه‌های غرب را خنثی کرده‌اند و در اجلاس اخیر نیز می‌توانند با درایت بی‌نظیر بار دیگر توطئه‌ها را خنثی کنند. 

تجری با بیان اینکه غرب برگزاری اجلاس عدم تعهد را برای خود تهدید می‌داند تصریح کرد: کشورهای غربی برای عدم پیروزی ایران در برگزاری نشست اجلاس عدم تعهد تلاش می‌کنند و سعی دارند برگزاری این نشست را در افكار عمومی جهان  زیر سوال ببرند. 

وی گفت: مسئولان باید از فرصت ایجاد شده استفاده و پیام جمهوری اسلامی ایران که پیام عدالت محوری و مهرگستری است را به جهانیان صادر کنند. 

نائب رئیس کمیسیون حقوقی قضایی دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعا مقام معظم رهبری با دقت نظر بالای خود باردیگر با پیام‌های رسا و دلنشین راه گشایی برای ادامه مسیر جنبش عدم تعهد خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز