خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مسئولان دولتی تولید ملی وحمایت از کار و سرمایه ایرانی را درکانون توجه خود قرار دهند

رئیس جمهور وهیات دولت به اقشار کم درآمد جامعه،مبارزه با فقر و تبعیض، گرانی و تورم، برآورده شدن مایحتاج مردم، اجرای صحیح همراه با کارشناسی به موقع سیاست های کلان اصل 44 قانون اساسی توجه ویژه كنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه فرارسیدن سی یکمین سالگرد فاجعه تروریستی هشتم شهریور و انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان در سال 1360، با صدور بیانیه ای یاد و خاطره شهیدان دولت به ویژه رئیس جمهور شهید محمد علی رجایی و نخست وزیر شهید دکتر محمد جواد باهنر را گرامی داشت.
به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است: سلام برسردارانی که خود به تنهایی یک لشکر بودند. سلام بر همه آنانی که لحظاتی از عمرشان را در مسلخ نبرد با دشمنان اسلام گذراندند. سلام بر آنانی که اکنون میهمان ملائک هستند. سلام بر شهیدان والا مقام دولت و سلام بر اسوه های ایمان و رجا، دو نماد علم و تقوا، شهیدان والا مقام رجایی و باهنر که در راه پاسداری از ولایت انقلاب اسلامی با شهدای انقلاب اسلامی پیمان خون بستند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آن دو یار صدیق و همسنگر درقربانگاه عشق، با وفاداری برعهد و پیمان خویش و اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پر برکت خود، تلاش نموده اند تا با رفع استضعاف و محرومیت و تبعیض و بی عدالتی، سعادتمندی و رفاه و آسایش را برای ملت خویش به ارمغان آورده، اما سرانجام با خیانت منافقان تروریست و تحت حمایت همه جانبه استکبار جهانی وباند تروریسم بین المللی در آتش عشق خود پروانه وار سوختند وبه جایگاه ابدی خود دردیار دوست وجوار رحمت حق شتافتند و ملتی را در غم فراق خود در دنیایی از سوگ و ماتم و اندوه تنها گذاشتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حال در این میان انتظار می رود، همانطور که شهیدان والا مقام رجایی و باهنر از خود و تمام منیت های خود گذشتند تا در خدمت به خلق خدا که جهادی بس مبارک و عظیم است به درجه لقاء الله برسند ودر این راه از فدا کردن هیچ موهبت الهی دریغ نورزیدند؛ دولت دهم و دولتمردان عرصه خدمت نیز که خود راهمچون رجایی ها وباهنر ها خادم ملت نام نهاده اند و ردای خدمت را زیبنده خویش یافتند، راه دولت شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خویش ساخته و بتوانند با تدابیر به موقع و خاص خود همراه با اتکال به خداوند قادر ومتعال وپیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با شجاعت هرچه تمام تر و جدیت از خودگذشتگی مثال زدنی، کشور را دراین شرایط ویژه هدایت کرده و با اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی که تنها راه ادامه روند پیشرفت کشور است، اهتمام جدی به حل مشکلات معیشتی مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی وبا اصلاح رفتار اداری و بروکراسی در مدیریتی هوشمندانه وانعطاف پذیردر افق سند چشم انداز بیست ساله، حرکتی تصاعدی داشته باشد، که این مهم همتی بلند در سایه توجهات ویژه رئیس جمهور وهیات دولت به اقشار کم درآمد جامعه،مبارزه با فقر و تبعیض، گرانی و تورم، برآورده شدن مایحتاج مردم، اجرای صحیح همراه با کارشناسی به موقع سیاست های کلان اصل 44 قانون اساسی را می طلبد.

و چه زیباست درهفته دولت که در سال جاری با آخرین سال دولت دهم مقارن کشته است؛ گام های موثر وچشم گیری در پیشرفت و آبادانی ایرانی آزاد برداشته شود تا بار دیگر رایجه خوش دولتی که بیش از دولت های پیشین شعارهای انتخاباتی اش بر محوریت اندیشه وتداوم سیره شهید رجایی تاکید دارد، مشام تمام آزادگان ومحرومان را عطرآگین کند.

درپایان این بیانیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ هفته دولت و روز کارمند را نیز به همه دولتمردان و تلاشگران عرصه خدمت و تمامی کارمندان و کارکنان بخش ها و دوایر اداره دولتی تبریک و تهنیت گفته و از همه مسئولان دولتی می خواهد تا با استفاده از همه توان کشور و بهره گیری ازظرفیت های فکری و انسانی درداخل و خارج از دولت، مجدانه درخواست ها و نیاز های عمومی و ملی پیکیری نموده و تولید ملی وحمایت از کار و سرمایه ایرانی را در سایه تدابیر مقام معظم رهبری د رکانون توجه خود قرار دهند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز