خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

نشست جنبش عدم تعهد در ایران پاسخی به تحریم های استکبار است

اکنون ایران اسلامی نه تنها کشوری فعال در عرصه بین المللی است بلکه خود را آماده می کند تا در نظم نوین جهانی نقش پررنگ تری را ایفا کند.

سنندج - ایلنا؛ استاندار کردستان گفت: میزبانی ایران از کشورهای عضو جنبش عدم تعهد پاسخی محکم به تحریم کشورهای استکباری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایلنا؛ علیرضا شهبازی دوشنبه شب در مراسم تجلیل از کارکنان بسیجی نمونه که به مناسبت هفته دولت در سالن شهدای بسیج شهرستان سنندج برگزار شد با بازخوانی خاطره تلاش خستگی ناپذیر شهیدان رجایی و باهنر در خدمتگزاری بی منت و واقعی به مردم اظهار داشت: این ایام به دلیل تجلیل از خدمات این بزرگواران هفته دولت نام گرفته است.

وی تصریح کرد: تشکیل جلسات اینچنین نشان دهنده دغدغه، درایت و ذکاوت فرماندهان سپاه استان در موقعیت شناسی و تجلیل از خدمتگزاران مردم در بدنه اجرایی دولت است.

شهبازی با یادآوری شرایط سخت دوران ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و فشارهای همه جانبه کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا به کشورمان افزود: استکبار در آن سال ها به هیچ وجه تصور نمی کرد که انقلاب ملت ایران با آن عظمت به پیروزی برسد و درست به همین دلیل بود که از روی عجز و غرض با تحریک عراق جنگ 8 ساله را بر مردم ایران تحمیل کرد.

استاندار کردستان در ادامه به برشماری خدمات ارزشمند دولت های نهم و دهم در کشور و بخصوص منطقه کردستان پرداخت و گفت: اجرای 47 پروژه مهر ماندگار، در دست اقدام بودن ساخت 11 سد، جذب سرمایه گذاری جهت ایجاد اشتغال پایدار و کمک به راه اندازی و یا گسترش تعداد بسیار زیادی واحد تولیدی صنعتی در کنار تقویت زیرساخت های توسعه ای در حوزه راه های مواصلاتی استان، آب رسانی، گازدار کردن روستاها و شهرهای استان و... تنها بخشی از خدمات دولت به مردم این خطه از میهن اسلامی است.   

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نشست کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ایران اظهار داشت: میزبانی ایران از کشورهای عضو جنبش عدم تعهد پاسخی محکم به تحریم کشورهای استکباری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است چراکه در مدت یک ماه اخیر دشمن از تمامی امکانات خود برای جلوگیری از حضور سران کشورهای عضو این جنبش در راستای رسیدن به هدف خود که همانا منزوی نشان دهنده ایران بود استفاده کرد.

شهبازی یادآور شد: به یاری خدا، تلاش مسئولان کشور و بخصوص رییس جمهور مردمی در کنار رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، اکنون ایران اسلامی نه تنها کشوری فعال در عرصه بین المللی است بلکه خود را آماده می کند تا در نظم نوین جهانی نقش پررنگ تری را ایفا کند.

استاندار کردستان در پایان از امنیت کامل کشور و بخصوص استان کردستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تسلطی که نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی و بخصوص سرداران رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اوضاع امنیتی کشور دارند هیچ دشمنی یارای مقابله و دست درازی به خاک میهن عزیزمان را ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز