خبرگزاری کار ایران

اسماعیل کوثری در گفتگو با ایلنا:

بان کی‌مون و لاریجانی بعد از ظهر چهارشنبه دیدار و گفت وگو می‌کنند

دیدار لاریجانی با هیئت‌های پارلمانی برگزار می‌شود/ کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پیگیر دیدار با‌ بان‌کی‌مون است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: احتمالا بان‌کی‌مون دبیر کل سازمان ملل طی سفری که به تهران دارد بعد از ظهر چهارشنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو می‌کند. 
 
اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: لاریجانی در حاشیه نشست اجلاس نم با‌ بان کی مون دیدار و گفتگو خواهد کرد. 
 
وی افزود: احتمالا بان‌کی‌مون دبیر کل سازمان ملل طی سفری که به تهران دارد بعد از ظهر چهارشنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو می‌کند. 

كوثری تصریح كرد: کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در خواست کرده تا با‌ بان کی مون دبیر کل سازمان ملل دیداری داشته باشد که تاکنون هنوز بطور رسمی با این دیدار موافقت نشده ولی اعضا کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پیگیر دیدار با‌ بان کی مون هستند. 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان كرد: لاریجانی در حاشیه برگزاری شانزدهمین اجلاس نم در تهران با هیئت‌های پارلمانی که در اجلاس حضور یافته‌اند نیز دیدار و گفتگو خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز