خبرگزاری کار ایران

کاتب در گفتگو با ایلنا؛

تبلیغات کاذب غرب باید در اجلاس نم خنثی شود

برگزاری اجلاس عدمتعهد در ایران یکی از فرصت‌های است که مسئولان می‌توانند از آن برای حذف تحریم‌های غرب استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری اجلاس عدمتعهد در ایران یکی از فرصت‌های است که مسئولان می‌توانند از آن برای حذف تحریم‌های غرب استفاده کنند.

غلام رضا کاتب در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران گفت: برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران فرصت بسیار ارزشمندی است که برای نظام اسلامی بوجود آمده و مسئولان امر باید بتوانند بهترین استفاده را از این فرصت طلایی ببرند. 

نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ایران باید بتواند تبلیغات کاذبی که غرب بخصوص آمریکا و اسرائیل در غرب علیه ایرن انجام می‌دهند در این اجلاس با اعلام مواضع روشن و شفاف را خنثی کنند. 

سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان کشورمان باید در این اجلاس به دیگر کشورهای جهان نشان دهد که وضعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران مناسب است و به آن صورتی نیست که کشورهای غربی علیه ایران در جهان تبلیغات سوء می‌کنند. 

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان ایرانی باید در مقابل هزینه گزافی که در راستای برگزاری این اجلاس کرده است به‌‌ همان میزان نیز از آن بهره برداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز