خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با ایلنا:

ایران باید از ظرفیت جنبش عدم تعهد به نفع خود استفاده کند

شخصیت مقام معظم رهبری به گونه‌ای است که همواره مواضع ایشان در مسائل جهانی تاثیرگذار بوده و سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس عدم تعهد راه روشنی را به روی سران اجلاس قرار خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران باید از ظرفیت جنبش عدم تعهد برای حذف تحریم‌ها علیه خود استفاده کند.
هادی شوشتری درگفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه برگزاری اجلاس عدم تعهد در شرایط موجود جهان و منطقه یک پیروزی بزرگ برای ملت و دولت ایران به شمار می‌رود گفت: جایگاه و وزن جنبش عدم تعهد می‌تواند برای ایران در سازمان بین الملل جهانی موثر واقع شود.
وی در ادامه افزود: ایران باید از ظرفیت جنبش عدم تعهد برای حذف تحریم‌ها علیه ایران بهترین استفاده را نماید.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شخصیت مقام معظم رهبری به گونه‌ای است که همواره مواضع ایشان در مسائل جهانی تاثیرگذار بوده و سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس عدم تعهد راه روشنی را به روی سران اجلاس قرار خواهد داد.
وی گفت: به دلیل اشرافی که ولی امر مسلمین بر جهان اسلام دارد، سخنان مقام معظم رهبری مسیر جدیدی را بر روی مسلمان جهان قرار داده قطعا راهکار‌ها و بیانات ایشان می‌تواند جنبش عدم تعهد را با صلابت و اقتدار روز افزونی برای رسیدن به اهداف پیش برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز