خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تجارت شهرستان ساری:

واحدهای صنفی ساری 2.5 میلیارد ریال جریمه شدند

136 واحد اقتصادی متخلف ساری، 2 میلیارد و 454 میلیون ریال جریمه شدند.

ساری-ایلنا:رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری گفت: 136 واحد اقتصادی متخلف ساری، 2 میلیارد و 454 میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش ایلنا از ساری به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری، اسماعیل هادی‌نژاد اظهار داشت: در راستای نظارت و بازرسی از عرضه کالا و خدمات در بازار شهرستان ساری در ماه گذشته یک هزار و 126 مورد بازرسی انجام شده است.

هادی‌نژاد تصریح کرد در ماه گذشته 136 واحد اقتصادی متخلف شناخته شدند که از این تعداد، 90 مورد مربوط به خرده‌فروشی، 33 مورد خدماتی و 13 مورد تولیدی صنفی و صنعتی است.

وی خاطرنشان کرد: عمده تخلفات شناسایی شده عبارتند از گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب در کسب، عرضه خارج از شبکه و عدم درج قیمت و ارزش ریالی پرونده‌های تنظیمی 2 میلیارد و 454 میلیون ریال است که برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری هدف از این نظارت‌ها را کنترل و ایجاد ثبات قیمتی و جلوگیری از سوء استفاده برخی از سودجویان در بازار برشمرد و گفت: بازرسان این اداره و همچنین مجمع امور صنفی شهرستان در دو شیفت صبح و عصر در بازار حضور داشته و به شکایات و گزارش‌های اعلامی به واحد ستاد خبری 124 رسیدگی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز