خبرگزاری کار ایران

در اولین روز هفته دولت صورت گرفت:

بهره برداری از فاز اول مجتمع آبرسانی «ناتل و انارجار» نور

در اولین روز هفته دولت، فاز اول مجتمع آبرسانی ناتل و انارجار شهرستان نور با حضور معاون برنامه ریزی استاندار مازندران، مدیر عامل آبفار استان و جمعی از مسوولین محلی افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

ساری - ایلنا: مدیر عامل آبفار استان مازندران ضمن تبریك هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی ناتل و انارجار در سال 90 همزمان با 300 پروژه دیگر آغاز شد كه سهم شهرستان نور 19 پروژه آبرسانی با 3 میلیارد و 1 میلیون تومان اعتبار مصوب بوده كه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از ساری، برزگر با اشاره به مجموع اعتبار هزینه شده برای مجتمع ناتل و انارجار گفت: برای این پروژه 4 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ماده 180 هزینه شد كه با بهره برداری از آن 86 خانوار روستایی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

وی افزود: برای بهره برداری از فاز اول مجتمع ناتل و انارجار 5/8 كیلومتر خطوط انتقال و 8 كیلومترشبكه توزیع اجرا و یك دهنه چشمه بهسازی شده است.

برزگر با اشاره به افتتاح 3 پروژه دیگر طی هفته دولت در شهرستان نور از به بهره برداری رسیدن 29 پروژه آبرسانی روستایی در این هفته خبر داد و گفت: برای این پروژه ها 90 میلیارد ریال هزینه شده كه 10 پروژه به صورت مجتمعی و 19 پروژه دیگر تك روستایی است.

در پایان فرماندار نور با قدردانی از مسوولین شركت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: این پروژه با اعتبار 400 میلیون تومان با همت مسوولین آب و فاضلاب روستایی مازندران و همكاری مردم در راستای تحقق اهداف دولت جهت خدمتگزاری به مردم به ثمر نشست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز