خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا اعلام شد:

خسارات شدید به محورساری - نكا دراثر بارندگی و طوفان

بارندگی شدید در طی امروز و دیروز خسارات فراوانی را به محور ساری - نكا و شبكه راههای روستایی این منطقه وارد کرده است.

ساری - ایلنا: مسئول روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت: بارندگی و جاری شدن سیل در سطح محور ساری _ نكا در محدوده شهر سورك تا شهر نكا (به طول 6 كیلومتر) باعث جداكننده های میانی _ علائم ایمنی _ جسم، شانه و بدنه راه بیشترین مواردی بودند كه متحمل خسارت شده اند.

سید حمید حسینی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ساری در مورد میزان خسارات وارده به محور اصلی ساری _ نكا و همچنین راههای روستایی منطقه خاطر نشان كرد: این اداره كل پس از وقوع این حادثه در اولین فرصت اكیپهای راهداری و كارشناسان خود را به محل حادثه رسانده كه تا ضمن برقرای تردد، میزان خسارت وارده را بررسی و اعلام نمایند.

وی در ادامه خواستار همكاری و تعامل تمامی كاربران جاده ای با نیروهای راهداری شد و اظهار داشت: با توجه به اینكه محور مذكور با همت و كوشش خستگی ناپذیر راهداران بازگشایی شده، ولی می طلبد تا كاربران جاده ای با رعایت مقرارت راهنمایی و رانندگی و صبر و حوصله راهداران را در انجام وظایف محوله خود كمك و یاری رسانند.

مسئول روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی مازندران در ادامه عنوان كرد: رانندگان محترمی كه قصد تردد از محور مذكور را داشته، می توانند آخرین اطلاعات از وضعیت موجود را از طریق مركز اطلاعات راههای استان با شماره های 141 (گویا) و 2222320 (شبانه روزی) و همچنین سامانه پیام كوتاه 10000141 كسب كنند.

اخبار تكمیلی از میزان خسارت و اقدامات راهداران در این حادثه متعاقبا اعلام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز