خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار لرستان صورت گرفت:

افتتاح فاز دوم واحد صنعتی دریا کولاک خرم آباد

در مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان با افتتاح فاز دوم شرکت دریا کولاک خرم آباد طرح توسعه این کارخانه در سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

خرم آباد - ایلنا: در مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان با افتتاح فاز دوم شرکت دریا کولاک خرم آباد طرح توسعه این کارخانه در سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، این واحد تولیدی ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰ هزار بطری شیشه‌ای و پلاستیکی ماء الشعیر را دارد.

مراحل تولید این محصول از صفر تا صد دراین کارخانه انجام و انواع نوشابه و ماء الشعیر در این واحد تولید می‌شود همچنین  در آینده نزدیک آبمیوه گازدار نیز در این واحد تولید خواهد شد. با راه اندازی این واحد صنعتی فرصت اشتغال ۵۵ نیروی بومی ایجاد شده است.

گفتنی است برای تکمیل و راه اندازی این واحد صنعتی در مجموع ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده و این در حالی است که هم اکنون خط تولید این واحد با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال آغاز به کار کرده است.

مدیر عامل شرکت دریا کولاک با اشاره به اینکه حضور مسئولان ارشد استان در واحدهای تولیدی باعث دلگرمی و تلاش مضاعف کارکنان و مدیریت واحدهای تولیدی استان می‌شود گفت: شرکت دریا کولاک در سال ۸۷ اقدام به راه اندازی خطوط تولید نوشابه در ظروف «پت (pet)» کرده در سال ۸۷ به عنوان واحد صنعتی نمونه استان انتخاب و در سال ۸۹ تولید ماءالشعیر در طعم‌های مختلف و با کیفیت عالی را آغاز کرده است.

وی افزود: این شرکت موفق به اخذ استاندارد ایزو۹۰۰۱، ایزو ۲۲۰۰۰ و علامت حلال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز