خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان

15 هزار انشعاب غیر مجاز برق در لرستان شناسایی شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان گفت: طی سال جاری 15هزار انشعاب غیر مجاز برق در لرستان شناسایی شد

خرم آباد - ایلنا: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان گفت: طی سال جاری 15هزار انشعاب غیر مجاز برق در لرستان شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنااز خرم آباد، محمد بحرینی ظهردر خرم‌آباد در تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای جمع‌آوری انشعاب‌های غیر مجاز برق در لرستان گفت: طی سال گذشته چهارده هزار و 740 انشعاب غیر مجاز به اشتراک مجاز تبدیل شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده طی امسال 15هزار انشعاب غیر مجاز دیگر از شهرهای مختلف استان لرستان جمع‌آوری و هشت هزار اشتراک جدید جایگزین آنها می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از اجرای طرح بعثت در راستای جمع‌آوری انشعاب‌های غیر مجاز از سطح استان لرستان خبر داد و گفت: روند رو به رشد طرح بعثت هشداری است برای افرادی که از برق به صورت غیر مجاز استفاده می‌کنند.

بحرینی افزود: با اجرای طرح نصب کابل خودنگهدار به جای شبکه‌های هوایی در استان از این پس امکان استفاده غیرمجاز از شبکه برق میسر نمی‌شود.

وی ضمن هشدار به افرادی که دارای انشعاب غیر مجاز برق هستند، از آنان خواست با مراجعه به ادارات برق مربوطه نسبت به خرید اشتراک مجاز برق اقدام کنند تا مشمول جریمه انشعاب غیر مجاز نشوند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده تا پایان سال جاری دو هزار کیلومتر شبکه هوایی برق جمع‌آوری شود.

وی یادآورشد: طی سال گذشته بیش از هجده هزار انشعاب غیر مجاز از سطح استان جمع‌آوری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز