خبرگزاری کار ایران

فرماندار باشت در کهگیلویه و بویراحمد:

بهره برداری از 15طرح عمرانی باشت در هفته دولت

این پروژه ها با حضور استاندار و مسولین استانی به بهره برداری خواهد رسید.

باشت - ایلنا: فرماندار شهرستان باشت در کهگیلویه و بویراحمد گفت:در هفته دولت 15 طرح عمرانی دراین شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

"علی‌اصغر قلی‌پور" در گفت وگو با "ایلنا "از باشت افزود: این طرح‌ها با اعتبار 30میلیارد ریال و در زمینه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی است.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه های از محل اعتبارات ملی و استانی است،تصریح نمود: چهار طرح راه روستایی، سه باب نمازخانه، سالن ورزشی بوستان، طرح آبخیزداری و اصلاح و توسعه شبکه آب شهری از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی در هفته دولت شهرستان باشت است.

فرماندار شهرستان باشت بیان داشت: محور روستایی دهکند، دلی‌رباط،گوهرگان ده‌بزرگ و تلخاب به سلطان‌آباد به طول 13 کیلومتر در هفته دولت به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

قلی پور دیگر طرح های افتتاحی شهرستان باشت را مرکز اطلاع رسانی باشت،خانه عالم و یک ساختمان دهیاری عنوان و اظهار داشت:این پروژه ها با حضور استاندار و مسولین استانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: کار گازرسانی به روستاهای حوزه کمربندی باشت با احداث 30 کیلومتر خط انتقال آغاز شده و تا پایان سال‌جاری کار گازرسانی به این روستاها به پایان می‌رسد.

فرماندار باشت با بیان اینکه معادن سیمان در شلال‌دان، معادن گچ در مله باشت، اراضی کشاورزی مستعد و منابع آبی فراوان از جمله قابلیت‌های مهم شهرستان باشت است؛ تصریح نمود: با هدف استفاده بهینه از منابع آبی شهرستان چند طرح مهم در حال اجرا از جمله مطالعه سد شیو، آبدهگاه و پنبه‌زار، پمپاژ چاه تلخ و چالموره و پمپاژ پشتکوه از است.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز