خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس:

حوزه انتخابیه ام را از محرومیت خارج می‌كنم

به مردم حوزه انتخابیه ام همانگونه که قبلا قول داده ام اکنون نیز قول می دهم به یاری پروردگار تمامی تلاشم را برای " برون رفت " از محرومیت منطقه هایشان بکار بگیرم.

ایلنا - یاسوج: نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی تاکید که به لطف برکات انقلاب اسلامی، تلاش های دلسوزان نظام و همراهی مردم شریف حوزه انتخابیه اش این حوزه را از " بن بست " کنونی خارج می کند.

" حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری " در گفتگو با ایلنا از یاسوج گفت: تلاش های فراوانی برای برون رفت حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی و چرام شکل گرفته که خادم مردم این حوزه ها در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی نیز بخشی از این تلاشها را برعهده داشته است

وی با تشریح تفاوت های کنونی حوزه انتخابیه در سال های اخیر با دوران قبل از نمایندگی خود، اظهارداشت: در تمامی بخش ها بویژه بخش های زیرساختی شاهد تفاوت های چشمگیری هستیم که نمی توان این تفاوت ها را انکار نمود.

بزرگواری افزود: در بخش " راه " بعنوان مهمترین زیرساخت توسعه ای گام های اساسی طی چند ساله اخیر شکل گرفته که با تمهیدات کنونی دولت خدمتگزار شاهد شکوفایی و برون رفت شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و چرام از " بن بست " محرومیت خواهیم بود.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی به تشریح وضعیت کنونی حوزه " کشاورزی " حوزه انتخابیه خود پرداخت و خاطرنشان کرد: در این بخش بویژه در حوزه آبیاری های قطره ای و تحت فشار، افزایش سطح کشت و ارتقای سطح باغداری نیز شاهد اختلافات فاحشی نسبت به گذشته هستیم.

وی گفت: خدمات قابل قبولی در حوزه های دیگر زیرساختی به شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و چرام شکل گرفته که در اغلب این حوزه ها فرصت های شغلی متعدد و توسعه ای پایدار ایجاد شده است.

بزرگواری از پیگیری های شبانه روزی خود برای توسعه پایدار و فراهم نمودن فرصت های شغلی متعدد در شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و چرام با دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی خبرداد و یادآورشد: به مردم حوزه انتخابیه ام همانگونه که قبلا قول داده ام اکنون نیز قول می دهم به یاری پروردگار تمامی تلاشم را برای " برون رفت " از محرومیت منطقه هایشان بکار بگیرم.

به گزارش ایلنا، شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده اند.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز