خبرگزاری کار ایران

سرهنگ امیدی خبر داد:

طرح زوج و فرد تردد خودروها از 15 شهریورماه در کرمانشاه اجرا می‌شود

طرح زوج و فرد تردد خودروها در شهر کرمانشاه از 15 شهریور ماه تا پایان سالجاری در سه منطقه مدرس، افشارتوس و شریعتی شهر کرمانشاه برگزار می شود.

 کرمانشاه ـ ایلنا: رئیس پلیس راهوار استان کرمانشاه گفت: ساخت شهر کرمانشاه، ساختی قدیمی و سنتی دارد و ظرفیت این همه بار ترافیکی را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ غلامرضا امیدی  صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران خبرگزاریهای استان تاکید کرد: در چند سال اخیر برای گریز از این همه بار ترافیکی، پل ها و تقاطع های زیادی در سطح شهر کرمانشاه ساخته شده است که این پروژه ها تا حد زیادی از بار ترافیکی شهر کرمانشاه کاسته است.

سرهنگ امیدی افزود: بی شک با افتتاح پل الهیه در شهر کرمانشاه قسمت اعظمی از ترافیک این منطقه حل خواهد شد.

رئیس پلیس راهواره استان کرمانشاه گفت: در جلسه شورای ترافیک کرمانشاه بر ساخت 4 پروژه برای کاستن از بار ترافیکی شهر کرمانشاه تحت عنوان تقاطع مادر، ده مجنون، میدان سپاه و میدان امام (ره) تاکید فراوان شده است.

وی با اشاره به افزایش هر روزه تعداد خودروها در استان کرمانشاه، افزود: متاسفانه براساس آمار پلیس راهوار استان کرمانشاه از سال 85 تا پایان سال 90 بیش از 191 هزار خودرو وارد این استان شده است که این آمار بسیار نگران کننده است، این در حالی است که در این مدت مشخص تنها 23 هزار دستگاه اتومبیل از دور خارج شده است.

امیدی گفت: امسال هم به روال سالهای گذشته، طرح زوج و فرد ترافیک در شهر کرمانشاه برای کاستن از بار ترافیکی در این شهر اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهوار استان کرمانشاه تاکید کرد: طرح زوج و فرد تردد خودروها در شهر کرمانشاه از 15 شهریور ماه تا پایان سالجاری در سه منطقه مدرس، افشارتوس و شریعتی شهر کرمانشاه اجرا می شود.

امیدی در پایان گفت: امسال این طرح قبل از مهرماه انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز