خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

با کشتار دام در معابر سطح شهر کرمانشاه برخود شود

استاندار کرمانشاه خواستار برخورد قاطع با عرضه مرغ زنده و کشتار دام در معابر سطح شهر کرمانشاه شد.

کرمانشاه ـ ایلنا: مهندس سید دادوش هاشمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار داشت: متاسفانه شاهد عرضه مرغ زنده و همچنین کشتار دام در معابر سطح شهر کرمانشاه هستیم که این امر هم چهره شهر را زشت کرده و هم سلامت مردم را به مخاطره می اندازد، لذا دستگاه های متولی باید با جدیت با این موضوع برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، از دامپزشکی استان خواست برنامه برخورد با این معضل را مشخص و انتظاراتش را از دستگاه های مربوطه برای مقابله با این موضوع عنوان کند.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه های مسکن مهر استان مشکلاتی دارند، خواستار رفع این مشکلات و ارائه گزارشی در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر استان شد.

هاشمی همچنین با انتقاد از وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در برخی نقاط استان، گفت: متاسفانه هنوز در برخی نقاط شهر کرمانشاه نقطه کور داریم و تلفن همراه آنتن دهی ندارد که باید مسئولین شرکت مخابرات نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی خواستار ارائه گزارشی در این خصوص از سوی مسئولین شرکت مخابرات استان شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تصویب گازرسانی به 500 روستای استان در سفر مقام معظم رهبری، گفت: از اجرا این مصوبه عقب هستیم، لذا مسئولین شرکت گاز باید تلاش بیشتری در این راستا انجام دهند.

وی افزود: در صحبتی که با مسئولین شرکت گاز کشور داشتم قول داددند از اجرا مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان حمایت کامل کنند.

هاشمی ادامه داد: نارسایی هایی از لحاظ پوشش شبکه های تلویزیونی در برخی نقاط استان داریم که مسئولین صدا و سیمای استان باید برای رفع آنها برنامه زمانبندی ارائه دهند.

وی از روسای دانشگاه های استان نیز خواست برای توسعه تحصیلات تکمیلی تلاش کرده و برنامه مدونی در این خصوص تدوین کنند.

هاشمی با اشاره به حضور ورزشکاران کرمانشاهی در المپیک لندن، خواستار برگزاری مراسمی برای تقدیر از آنان شد و از اعضا شورا و مسئولین شهرداری نیز خواست قطعه زمینی به کیانوش رستمی مدال آور کرمانشاهی از این مسابقات اهدا کنند.

وی از ادارات نیز خواست اماکن ورزشی در اختیار خود را برای استفاده ورزشکاران در اختیار اداره کل ورزش و جوانان بگذارند.

وی با اشاره به برپایی اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه طی شهریور سال جاری، گفت: همه دستگاه ها باید به برپایی باشکوه این اجلاس کمک کنند.

استاندار کرمانشاه از همه دستگاه ها خواست حداکثر تا دهم شهریور نسبت به جذب کامل اعتبارات سال 1390 خود اقدام کنند و گفت: نباید حتی یک ریال از بودجه استان برگشت بخورد.

وی گفت: مدیران دستگاه ها از هم اکنون به فکر بودجه سال 1392 باشند و مراحل اخذ مجوز ماده 215 برای پروژه هایشان را پیگیری کنند.

هاشمی همچنین با تاکید بر لزوم آوردن تجهیزات مورد نیاز بیماران به استان، گفت: نباید هیچ بیماری بدلیل نبود تجهیزات برای درمان به دیگر استانها برود.

وی در پایان خواستار استفاده از توان بخش خصوصی برای خرید دستگاه های پزشکی مورد نیاز استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز