خبرگزاری کار ایران

منصوری:

8 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کرمانشاه مجهز به سیستم آبیاری نوین شد

8 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمانشاه در سال گذشته با سیستم آبیاری نوین تبدیل شده است که اعتبار این طرح از محل اعتبارات ملی بوده است.

کرمانشاه ـ ایلنا: علی اشرف منصوری، گفت: 950 هزار هکتار اراضی کشاورزی در استان کرمانشاه داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه صبح امروز در جمع خبرنگاران تاکید کرد: در سال زارعی گذشته بیش از 4 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه تولید شده است که این رقم نسبت به قبل از انقلاب نشان دهنده رشد 6500 درصدی ما در تولید محصولات کشاورزی است.

منصوری افزود: استان کرمانشاه در تولید برخی از محصولات کشاورزی جایگاه برتری در کشور دارد.

وی ادامه داد: در تولید نخود، جو، گندم دیم، ماهیان گرمابی، ذرت دانه ای و بذری جایگاههای نخست کشور از آن کرمانشاه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با برنامه ریزیهای انجام شده در آینده نزدیک با افزایش سطوح کشاورزی به آبی شاهد افزایش درآمد، اشتغالزایی و تولیدات محصولات کشاورزی بیشتری در این استان خواهیم بود.

منصوری افزود: 8 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمانشاه در سال گذشته با سیستم آبیاری نوین تبدیل شده است که اعتبار این طرح از محل اعتبارات ملی بوده است.

وی تاکید کرد: برای عملیاتی کردن این برنامه سال گذشته بیش 22 میلیارد تومان اعتبار از سوی استانداری کرمانشاه به ما پرداخت شده است که در حال حاضر بیش از 42 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به این سیستم مجهز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز