خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

سه پروژه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان افتتاح می‌شود

مرکز تشخیص و درمان ناباروری، ساختمان دانشکده دندانپزشکی و ساختمان اورژانس کودکان سه پروژه ای هستند که در این هفته در استان افتتاح می شود.

سنندج - ایلنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: همزمان با هفته دولت ۳ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان افتتاح می شود.

طیب قدیمی درگفت وگو با ایلنا تصریح کرد: مرکز تشخیص و درمان ناباروری، ساختمان دانشکده دندانپزشکی و ساختمان اورژانس کودکان  سه پروژه ای هستند که در این هفته در استان  افتتاح می شود.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را 38 میلیارد و 408 میلیون ریال عنوان کرد وگفت: سرمایه گذاری و راه اندازی مرکز تشخیص و درمان ناباروری بیمارستان بعثت سنندج توسط یکی از خیران کردستانی  به نام حاج جعفر ضمیر با اعتبار 4.5 میلیارد ریال تامین شده است. 

قدیمی افزود: 7.5 میلیارد ریال دیگر آن نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان برای تامین تجهیزات این مرکز اختصاص داده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: ساختمان دانشکده دندانپزشکی که از پروژه های مهر ماندگار است با اعتبار 24 میلیارد ریال و نوسازی و تجهیز ساختمان اورژانس کودکان در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بعثت سنندج نیز با دو میلیارد و 408 میلیون ریال اعتبار استانی از دیگر پروژه های قابل افتتاح این دانشگاه در هفته دولت  است.

 

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز