خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام سیدعلی خمینی در مراسم بزرگداشت شهدای طالقان:

منطقه طالقان سرزمین یاران امام زمان (عج) است

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۴۳

منطقه طالقان از دیرباز به منطقه‌ای متدین و سرزمین یاران امام زمان (عج) و زادگاه حضرت آیت‌الله طالقانی است که این خود افتخاری برای این مردم خواهد بود.

ایلنا: مراسم بزرگداشت شهدای شهرستان طالقان با حضور حجت الاسلام سیدعلی خمینی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیدعلی خمینی با اشاره به انقلاب‌های اخیر در کشورهای منطقه گفت: در این کشورها انقلاب‌ها نتوانسته‌اند استقرار کامل پیدا کنند اما انقلاب اسلامی ایران پس از 34 سال با صلابت و اقتدار کامل مستقر است.

حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی نوه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با پشتوانه عظیم ملت ایران، انقلاب اسلامی را پیروز کرد.

وی گفت: ایشان بر این باور بود هر آن کس که در راه خدا و برای رضای خداوند گام بردارد، هر آنچه اتفاق بیافتد به نفع او خواهد بود.

حجت الاسلام سیدعلی خمینی اظهار داشت: در بررسی شخصیت امام خمینی (ره) جنبه‌های دیگر را نیز باید در نظر گرفت و آن « اینکه امام خمینی (ره) بیش از 15 سال را در تبعید و مورد غضب حکومت پهلوی بود و در این مدت سختی‌های بسیاری را متحمل شد.

فرزند یادگار امام (ره) با بیان اینکه در سال‌های 55 و 56 بر اساس گفته حکومت طاغوت، حکومت پهلوی در بالاترین نقطه امنیتی به سر می‌برد افزود: اگر از مردم آن زمان می‌پرسیدند که آیا به نظر شما انقلاب در 2 سال آینده به پیروزی می‌رسد، می‌گفتند که امکان ندارد.

وی با اشاره به انقلاب‌های اخیر در کشورهای مختلف گفت: در این کشورها انقلاب‌ها نتوانسته‌اند استقرار کامل پیدا کنند و با مشکلات و خلل‌های مختلفی در استقرار خود مواجه هستند اما انقلاب اسلامی ایران اکنون پس از 34 سال با صلابت و اقتدار کامل مستقر است و تلاش دشمنان را نیز ناکام گذاشته است.

نوه امام خمینی (ره) در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه مردم طالقان به عنوان مردمی مذهبی و انقلابی هستند گفت: منطقه طالقان از دیرباز به منطقه‌ای متدین و سرزمین یاران امام زمان (عج) و زادگاه حضرت آیت‌الله طالقانی است که این خود افتخاری برای این مردم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز