خبرگزاری کار ایران

بیانیه مشترک مقامات ارشد استان:

سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی منشا نزول بركات خواهد بود

asdasd

خداوند سبحان را سپاس كه در سرزمین منتظران ظهور حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، متنعم به نعمت ارزنده ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

بجنورد - ایلنا: استاندار، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان و امام جمعه بجنورد در پیام مشترکی از سفر قریب الوقوع رهبرمعظم انقلاب به استان خراسان شمالی خبر دادند و گفتند: بی تردید، این سفر نورانی، منشاء نزول خیرات و بركات برای استان خراسان شمالی و مردم غیور آن خواهد بود.

به گزارش ایلنا در این پیام آمده است: خداوند سبحان را سپاس كه در سرزمین منتظران ظهور حضرت ولیعصر عجل ا... تعالی فرجه الشریف، متنعم به نعمت ارزنده ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

در این پیام همپنین آمده است: سالهاست كه مردم خطه شهید پرور باب الرضا و گنجینه فرهنگ ها، اهالی ولایتمدار استان خراسان شمالی به انتظار طلوع خورشید ولایت در دیار خود و رؤیت روی محبوب و مراد خویش نشسته اند كه اكنون به فضل الهی این آرزوی دیرینه محقق می شود و چشمان مردم بصیر و پر شور استان به دیدار مقتدایشان، رهبر فرزانه انقلاب، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) روشن خواهد شد.

آنها با اشاره به شوق دیدار مردم خراسان شمالی با مقام معظم رهبری در این بیانیه آورده اند: مردم این استان با حضور حماسی، حیرت انگیز و سراسر شكوه خود، دیگر بار، تجدید بیعتی ناگسستنی با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان ا... تعالی علیه) خواهند نمود و بر استمرار پاسداری از خون مطهر شهدا در ظلّ رهبری حكیمانه با ولی خود پیمان می بندند كه با لبیك به پیامبر اعظم (صل ا... علیه و آله وسلم) بر دهان یاوه گویان، صهیونیسم و استكبار جهانی و دشمنان دین خدا بكوبند. و با تبعیت از ولی امر مسلمین جهان اقتدار همه جانبه خود را به منصه ظهور برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز