خبرگزاری کار ایران

قزوینی به ایلنا خبر داد:

دیدار اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با عارف

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۴۴

اعضای این شورا از آقای عارف دعوت کردند که به تلاش‌های خود درعرصه سیاست ادامه دهد تا با کمک وی سیاست ورزی خردورزانه و جمع گرایانه در جریان اصلاح طلبی تداوم پیدا کند.

ایلنا: سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از دیدار اعضای این شورا با محمدرضا عارف خبر داد.

حمید قزوینی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این دیدار از گذشت آقای عارف و رفتار بزرگوارانه‌ای که در انتخابات ریاست جمهوری از خود نشان دادند، تشکر کردند.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار هر یک از اعضا از منظر خود اقدام آقای عارف را مورد تجلیل و تقدیر قرار داد، افزود: برخی از اعضا براین عقیده بودند کارهای بزرگ تنها از مردان بزرگ بر می‌آید از همین رو آقای عارف با این کار نشان داد در زمره مردان بزرگ تاریخ ایران است.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: دوستان تاکید داشتند اگر برخی بزرگواری‌ها، گذشت‌ها و ایثارگری‌ها درگذشته هم بود شاید سرنوشت مشروطه و نهضت ملی طور دیگری رقم می‌خورد و شاید بسیاری از حوادث تلخ رخ نمی‌داد.

قزوینی با بیان اینکه رفتار عارف الگویی برای سیاست ورزی اخلاق مدارانه در ایران شد، افزود: البته ما بزرگان دیگری نیز در گذشته داشتیم اما شیوه‌ای که آقای عارف به کار برد و رفتاری که از خود نشان داد در اوج محبوبیت بود.

وی سهم و جایگاه عارف در پیروزی جریان اعتدالگرا و اصلاح طلب را بسیار ویژه عنوان کرد وافزود: دیشب هم مردم در شعارهای خود در جشن پیروزی به این امر اذعان داشتند و تصاویر عارف در کوچه و خیابان‌ها دیده می‌شد.

قزوینی با اشاره به تقدیر اعضای شورای هماهنگی اصلاحات از عنایت ویژه عارف به تحزب گرایی و گروه‌های اصلاح طلب افزود: اعضای این شورا از آقای عارف دعوت کردند که به تلاش‌های خود درعرصه سیاست ادامه دهد تا با کمک وی سیاست ورزی خردورزانه و جمع گرایانه در جریان اصلاح طلبی تداوم پیدا کند.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به اظهارات محمدرضا عارف در این دیدار اشاره کرد و افزود: ایشان در صحبت‌هایشان از دوستان شورای هماهنگی اصلاحات تشکر کردند.

وی ادامه داد: عارف دراین دیدارگفت که ازهمان ابتدا تلاشم بر این بود با مشورت کارم را پیش ببرم، نظر دوستان اصلاح طلب و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را در نظر داشته باشم، تمام موضع خود را مبتنی بر مشی اصلاح طلبی شکل دهم و مطالبات اصلاح طلبانه مردم و اصلاح طلبان را به عنوان یک کاندیدا مطرح کنم.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: آقای عارف تاکید کردند البته این حرف‌های من به این معنی نیست که بخواهم دیگران را تخطئه کنم اما برای پیشبرد کشور باید به این نقطه برسیم که اداره کشور با یک جریان سیاسی ممکن نیست از همین رو اصولگرایان هم باید متوجه این امر وخطراتی که کشور را تهدید می‌کند باشند.

قزوینی با اشاره به اینکه عارف فعالیت خود را مبتنی بر اخلاق قرار داد، افزود: او عقیده دارد برای رسیدن به هدف نباید از چارچوب‌های اخلاقی فاصله گرفت.

به گفته سخنگوی شورای هماهنگی اصلاحات محمدرضا عارف در این دیدار بر لزوم توجه به آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهدا تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز