خبرگزاری کار ایران

دبیرکل پیشین بورس در گفت‌گو با ایلنا:

روند كاهشی قیمت طلا و سكه به شرایط كشور بستگی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۲۳

بطور قطع روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دار نخواهد بود و بستگی به شرایط و برنامه کلان اقتصادی کشور و دولت آتی دارد.

احمد میرمطهری گفت: سرمایه‌گذاری‌ها از بازار طلا و سکه به سمت بازار سهام حرکت کرده است اما مشخص نیست که این روند ادامه‌دار باشد.

دکتر سید احمد میرمطهری اقتصاددان و دبیرکل پیشین بورس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به این‌كه میزان تقاضا در بازارهای مختلف بر تقاضای بازارهای دیگر اثر دارند، گفت: بازار‌ها در تعامل هستند و تغییر در یک بازار بر بازار دیگر اثر می‌گذارد همانگونه كه مشاهده شده است با تغییر اندكی در انتظارات مردم سرمایه‌گذاری‌ها از بازار طلا و سکه به سمت بازار سهام حرکت کرده است.

وی در رابطه با کاهش نرخ طلا و سکه بیان کرد: وقتی فضای مطمئن در بازار بوجود آید مردم نوع پس اندازهای خود را تغییر خواهند داد اما روند تغییر تا زمانی است كه فضای اطمینان درآن بازار وجود داشته باشد.
میرمطهری در ادامه افزود: شاخص‌ها در بازار سهام حرکت مثبت داشته است اما تغییر درسایر بازار‌ها همچون مسکن به سرعت قابل مشاهده نیست.

این کار‌شناس اقتصادی گفت: بطور قطع روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دار نخواهد بود و بستگی به شرایط و برنامه کلان اقتصادی کشور و دولت آتی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز