خبرگزاری کار ایران

با نهایی شدن نتایج انتخابات؛

مردم اصفهان ریاست جمهوری روحانی را جشن گرفتند

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۹۵

در این جشن و پایکوبی که تا پاسی از شب ادامه داشت، خیابان‌های مرکز و جنوب شهر محل تجمع و پیاده‌روی جوانان و طرفداران دکتر روحانی بود که با حمل پلاکاردها و تصاویر وی، شادمانی خود را از انتخاب وی به عنوان یازدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دادند.

ایلنا: دیشب(25 خرداد) و پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری مردم اصفهان به خیابان‌ها آمدند و تا پاسی از شب پیروزی دکتر روحانی در انتخابات را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این جشن و پایکوبی که تا پاسی از شب ادامه داشت، خیابان‌های مرکز و جنوب شهر محل تجمع و پیاده روی جوانان و طرفداران دکتر روحانی بود که با حمل پلاکاردها و تصاویر وی شادمانی خود را از انتخاب وی به عنوان یازدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران نشان می دادند.

بسیاری از خانواده‌ها نیز سوار بر خودروهای شخصی و گردش در خیابان‌های سطح شهر در این جشن و شادمانی شرکت کردند.

نیروهای انتظامی نیز مردم اصفهان را در این تجمع همراهی و تا پاسی از شب که این شور و نشاط ادامه یافت، امنیت مردم حاضر در خیابان‌ها را تامین کردند.

این درحالی است که براساس آمارهای رسمی 75 درصد مردم اصفهان، یعنی نزدیک به 2 میلیون و 400 هزار نفر دریازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز