خبرگزاری کار ایران

یك فعال كارگری در ساوجبلاغ انتقاد كرد:

پنج سال جلوگیری غیر قانونی از برگزاری راهپیمایی روز كارگر

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۸۳

«هدف کارگران از پی‌گیری صدور مجوز راهپیمایی، برخورد با نظام نیست، چرا که نظام متعلق به کارگران است، یا این حال برخی مسئولان نمی‌خواهند صدای کارگران را بشنوند و از نظام هزینه می‌كنند.»

دبیر خانه کارگر ساوجبلاغ ضمن بیان اینکه ۱۱ اردیبهشت، روز تحرک کارگران و بیان خواسته‌های صنفی‌شان است، خواستار برگزاری راهپیمایی در روز جهانی کارگر شد.

«کرمعلی سامانی‌پور» با اشاره به پنج سال جلوگیری از برگزاری راهپیمایی روز جهانی کارگر در دولت‌های نهم و دهم، به ایلنا گفت: برگزاری مراسم روز کارگر و صدور مجوز برای بیان مسائل صنفی در همه جای دنیا مرسوم است و ممانعت وزارت کشور در صدور مجوز این راهپیمایی از سال ۸۷ تا کنون غیر قانونی است.

به گفته این فعال کارگری هدف کارگران از پی‌گیری صدور مجوز راهپیمایی، برخورد با نظام نیست، چرا که نظام متعلق به کارگران است، یا این حال برخی مسئولان نمی‌خواهند صدای کارگران را بشنوند و از نظام هزینه می‌كنند.

سامانی‌پور ادامه داد: بی‌توجهی به قشر زحمتکش جامعه به معنای ناتوانی دولتمردان در خصوص درک شرایط و مسائل کارگری کشور است.

این فعال کارگری در خاتمه اضافه کرد: برگزاری راهپیمایی درروز جهانی کارگر تنها برای بیان مطالب صنفی کارگران است اما در این روز بعضی مسئولان با کج سلیقه‌گی‌ از نظام هزینه می‌کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز