خبرگزاری کار ایران

توسط رییس جمهور/

بیمارستان 96 تختخوابی تامین اجتماعی ماهشهر افتتاح شد

کد خبر : ۶۴۷۹۷

با حضور رییس ‌جمهور بیمارستان 96 تختخوابی تامین اجتماعی بندر ماهشهر از طرح‌های مهر ماندگار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ایلنا - بندر امام خمینی(ره): به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر، رئییس جمهور  صبح امروز با حضور در بندر ماهشهر بیمارستان 96 تختخوابی این شهر را افتتاح و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

رییس جمهور در جریان این بازدید با توضیحات مسئولین بیمارستان در جریان روند خدمات رسانی به بیماران توسط این مرکز درمانی قرار گرفت.

حیاتی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در این افتتاحیه  بیان نمود: بیمارستان امام موسی کاظم  دارای 17هکتار مساحت،17 هزار متر مربع فضای در مانی و دارای  4 هزار متر مربع ساختمان جانبی  می باشد.

حیاتی در ادامه گفت: بیمارستان 96 تختخوابی  امام موسی کاظم بندر ماهشهر از 4 بخش اصلی شامل اطفال، داخلی، زنان و جراحی عمومی تشکیل شده که در هر بخش به طور متوسط 22 تختخواب وجود دارد.

در پایان حیاتی خاطر نشان نمود: بازسازی و تجهیز  این مرکز در مانی اعتباری بالغ بر  40 میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.

در  این مرکز درمانی که مراکز «ای سی یو»، «سی سی یو» و «ان آی سی یو»  هم پیش بینی شده است.

لازم به ذکر است  از حضور خبرنگاران بومی در این مراسم، ممانعت به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز