خبرگزاری کار ایران

همایش تجلیل از دست اندرکاران سفرهای نوروزی

احمدی نژاد: امسال سال حماسه های پی در پی برای ایران است

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۶۰

احمدی نژاد در سخنرانی خود هیچ نامی از اسفندیار رحیم مشایی به زبان نیاورد و همچنین در شعارهای خود از گفتن زنده باد بهار پرهیز کرد/ثبت 140 میلیون نفر سفر در کشور در نوروز یک رکورد تاریخی است و آب پاکی را بر روی دست بدخواهان ریخت.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در اجتماع و مراسم تجلیل از خادمین ستاد تسهیلات سفرهای کشوردر حالی سخنرانی کرد که هیچ نامی از اسفندیار رحیم مشایی به زبان نیاورد و همچنین در شعارهای خود از گفتن زنده باد بهار پرهیز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس جمهور با اشاره به همت بالای ملت ایران گفت: یک ملت برای رسیدن به قله نیازمند همیشگی همبستگی، عشق و محبت است و ملت ایران در طول تاریخ نشان داده است که پرچم دار این ویژگی ها است.

وی ادامه داد: امروز در دوره خیزش دوباره ملت ایران و بازیابی روح آزاد اندیش و صلح خواه این ملت یک بار دیگر شاهد فتح دوباره قله ها هستیم و امروز ملت ایران برای رشد و آگاهی و در جهت پیشرفت صلح و انسانیت در جهان هر روز گام های جدیدتری بر می دارد.

وی با اشاره به فعالیت های ستاد تسهیلات سفرهای کشور گفت:یکی از جلوه های امید و آینده سفر و به ویژه سفرهای نوروزی است. یکی از فواید این سفرها آشنایی با تاریخ، فرهنگ و میراث کهن است و ستاد تسهیلات سفرهای کشور در طول 8 سال فرصت زیادی برای انجام این سفرها فراهم کرد اما در نوروز 92 یک حماسه بزرگ خلق کرد.

رئیس جمهور با اشاره به مشکلاتی که در سال 91 گریبان ملت ایران را گرفته بود گفت:‌ملت ایران در سال 91 از جهات مختلف اقتصادی تحت فشار اقتصادی و از طرف دیگر تحت فشار جنگ روانی ناجوانمردانه بود.

وی ادامه داد: آنها تصور می کردند که با پایان سال و پایان یک سال فشار اقتصادی و جنگ روانی یاس و عبوسی بر چهره ایران می نشیند اما با پایان این یک سال، سال جدید با نشاط و امید آغاز شده است.

احمدی نژاد افزود: ثبت 140 میلیون نفر سفر در کشور در نوروز یک رکورد تاریخی است و آب پاکی را بر روی دست بدخواهان ریخت و از سالی پرافتخار همراه با پیشرفت و عزت برای ایران نوید داد.

وی ادامه داد: ملت ایران در طول تاریخ حامی فرهنگ انسانی بوده است و از جلوه های این فرهنگ انسانی زندگی با کرامت است و ملت ایران اثبات کرده است که نشانه زندگی باکرامت ایثار و زندگی برای دیگران و گذشت از خود است.

وی ادامه داد: امسال بیش از صد هزار تن از فرزندان این ملت در گروه های مختلف از نوروز خود عبور کردند و منصرف شدند تا یک ملت بتواند نوروزی شاد و آرمانی داشته باشند این کار آنها در تاریخ ثبت شده است و من به عنوان کوچکترین خادم ملت ایران که گرد پای شما هستم به نمایندگی از ملت ایران از این همه فداکاری و عشق سپاسگذارم.

وی افزود: در این جا باید از هلال احمر، راهداری، مخابرات، سازمان آب، تنظیم بازار و همه کسانی که تلاش کردند با نوروز زیبا باشد تشکر کنم.

وی ادامه داد: امسال سال حماسه های پی در پی برای ایران است و باید بگوییم که زنده باد عشق و محبت و زنده باد ملت ایران و برافراشته باد پرچم بزرگ ملت ایران.

بعد از سخنان رئیس جمهور به صورت زنده سرود ای ایران مرز پرگوهر نواخته شد و جمعیت حاضر پرچم های کشور را تکان دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز