خبرگزاری کار ایران

وزیر راه اعلام كرد:/تکرار

سقف وام ساخت مسكن 50 میلیون تومان تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۶

سقف وام ساخت مسکن نیز رقم 50 میلیون تومان تعیین شده است./ظرفیت کانتینری بنادر در سال گذشته به 1. 7 میلیون کانتینر افزایش یافت و حدود 402 میلیون نفرمسافر و 269 میلیون تن بار هم جابه جا شد.

وزیر راه وشهرسازی ازا جذب 18 فروند هواپیما  به ناوگان هوایی کشور خبر داد و گفت:8 هزار دستگاه وسیله نقلیه عمومی نیز ندر سال 91 وسازی شده است.

به گزارش ایلنا، علی نیکزاد اظهار داشت: بیش از 90 هزار واحد مسکونی طرح مهر پردیس امسال تحویل متقاضیان مربوطه می شود.

وی با بیان اینکه وام خرید مسکن همچنان 20 میلیون تومان است، گفت: سقف وام ساخت مسکن نیز رقم 50 میلیون تومان تعیین شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته عملیات اجرایی 93 هزار واحد مسکونی طرح مهر پردیس آغاز شد و اینک شاهد رشد قابل توجهی در این پروژه هستیم.

نیکزاد خاطرنشان ساخت:خدماتی مانند آب، برق، گاز، فاضلاب، مراکز آموزشی، تجاری، تفریحی، مسجد و دیگر نیازمندی های ساکنین این واحد ها به طور کامل و همزمان با پیشرفت خانه سازی در پردیس در حال اجرا است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حدود 100 هزار واحد مسکونی طرح مهر در شهر جدید پرند (35 کیلومتری جنوب غرب تهران)و 50 هزار واحد مسکونی در شهرجدید هشتگرد به ترتیب برای شهروندان استان های تهران و البرز در حال ساخت است، گفت:ساخت این واحد های مسکونی با بهره گیری از آخرین فناوری های روز صورت می گیرد و با شتاب بسیار در حال اجرا است.

وی گفت: طی 22 ماه گذشته شهرداری تهران جواز احداث 402 هزار واحد مسکونی را در شهر تهران صادر کرد و وزارت راه وشهرسازی نیز ساخت حدود 205 هزار دستگاه واحد مسکونی را در سه شهرجدید پردیس، پرند و اندیشه به مورد اجرا گذاشت که با تمامی خدمات و تاسیسات زیربنایی و روبنایی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نیکزاد با اشاره به اینکه سال 1392 به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده،گفت: تلاش داریم پروژه هایی حماسه ساز مسکن مهر درکشور افتتاح شود.

نیکزاد یادآور شد: سال گذشته نوسازی و بهسازی 200 هزار دستگاه واحد مسکونی روستایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحت پوشش قرار گرفت و 720 هزار واحد مسکونی شهری تحویل مردم شد.

برپایه این گزارش،وزیرراه و شهرسازی از ورود 245 دستگاه لوکوموتیو، واگن مسافری و باری در سال 1391 به ناوگان ریلی کشور خبرداد و گفت: احداث هفت هزار کیلومتر راه روستایی و بزرگراه و راه آهن و مرحله اول توسعه بندرشهیدرجایی (استان هرمزگان) در سال گذشته به پایان رسید.

نیکزاد گفت: ظرفیت کانتینری بنادر در سال گذشته به 1. 7 میلیون کانتینر افزایش یافت و حدود 402 میلیون نفرمسافر و 269 میلیون تن بار هم جابه جا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز