خبرگزاری کار ایران

بهار 92 "با قرآن در بهاران" از رادیو قرآن

کد خبر : ۵۷۹۱۱

برنامه "با قرآن در بهاران" هرروز با بخش های متنوع و پخش شاهکار تلاوت از ساعت 18 تا 22 از رادیو قرآن تقدیم شنوندگان می شود.

ایلنا: برنامه «با قرآن در بهاران» کاری از گروه تلاوت رادیو قرآن است که از ۲۶ اسفند ماه تا ۱۶ فروردین با بخش‌های متنوع و جذاب نوروز شنوندگان را قرانی می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، برنامه «با قرآن در بهاران» کاری از گروه تلاوت رادیو قرآن است که از ۲۶ اسفند ماه تا ۱۶ فروردین با بخش‌های متنوع و جذاب نوروز شنوندگان را قرانی می‌کند.

در بخش «مستند قرآنی» قاریان و حافظان قرآن کریم از خاطرات و تجربیات خود در محافل و مجالس قرآنی و مسابقات ملی و بین المللی برای شنوندگان مطالبی را بیان می‌کنند.

«سیری در فضای مجازی» بخش دیگری از برنامه «با قرآن در بهاران» است که در این بخش هرروز یکی از پایگاه‌ها و سایت‌های قرآنی ایران و جهان معرفی می‌شود.

شنوندگان برنامه «با قرآن در بهاران» می‌توانند همراه با این برنامه هرروز با جدید‌ترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌های قرآنی آشنا شوند.

یکی دیگر از بخش‌های این برنامه اشاره به نکات اخلاقی و کاربردی کردن نکات قرآنی در زندگی است که بر اساس سیره عملی ائمه «علیهم السلام» درنگاهی کار‌شناسی بیان می‌شود.

«تکنیک‌های تلاوت» بخش جذاب برنامه است که در این بخش پس از پخش تلاوت یکی از قاریان برجسته جهان اسلام تکنیک‌های تلاوت قاری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برنامه «با قرآن در بهاران» در ۳ بخش ویژه تلاوت بهترین تلاوت‌های قاریان جهان اسلام را که تاکنون از رادیو قرآن پخش نشده است تقدیم شنوندگان می‌کند که در تلاوت اذان گاهی پیش از اذان مغرب به افق تهران شنوندگان می‌توانند به تلاوت شاهکار قاریان ازآیات قرآن کریم گوش جان بسپارند، همچنین جدید‌ترین تلاوت‌های کودکان در بخش دیگر و تلاوت ملل نیز در این برنامه لحاظ شده است.

پخش تازه‌های تلاوت از قاریان مصری یکی از بخش‌های ویژه برنامه «با قرآن در بهاران» است که جدید‌ترین تلاوت‌های قاریان مصری ساعت ۲۱: ۳۰در این بخش تقدیم شنوندگان می‌شود.

ارتباط زنده تلفنی با قاریان و منتخبان استان‌ها، مسابقه، نظرسنجی و نگاهی به زندگینامه قاریان مشهور جهان و بررسی آثار آن‌ها از دیگر بخش‌های برنامه «با قرآن در بهاران» است.

برنامه «با قرآن در بهاران» هرروز به یک موضوع خاص می‌پردازد و در ایام فاطمیه با رویکرد فاطمی به سیره حضرت زهرا (س) اشاره خواهد داشت و بحث‌های کار‌شناسی و تلاوت‌های انتخابی در این روز‌ها بر اساس موضوع و سوگواره فاطمی است.

شنوندگان رادیو قرآن ایام نوروز همراه با امیر عشقی سردبیر، محبوبه کلان‌تر تهیه کننده و مهدی صفری مجری برنامه «با قرآن در بهاران» بهترین تلاوت‌های مصری و ایرانی را می‌شنوند و همگام با برنامه با خاطرات قرآنیان، بهترین پایگاه‌ها و نرم افزارهای قرآنی آشنا می‌شوند.

علاقمندان می‌توانند هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۲ موج رادیو را بر روی اف‌ام ردیف ۱۰۰مگاهرتز تنظیم کرده و همراه رادیو قرآن با برنامه «با قرآن در بهاران» همسفر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز