خبرگزاری کار ایران

طی دو سال گذشته رخ داد:

تعدیل ۷۰ درصدی نیروی كار «ایران سوئیچ»

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۱۴

از ۳۰۰ کارگر این کارخانه در دو سال گذشته، هم اکنون ۹۰ نفر در شغل خود باقی مانده‌اند و پیش بینی می‌شود با ادامه روند کنونی کارخانه، در سال آینده تعداد کارگران حداکثر به ۳۰ نفر برسد.

یک فعال کارگری در غرب تهران از اخراج ۷۰ درصدی کارگران ایران سویچ در طی دو سال گذشته به دلیل آنچه از سوی کارفرما فقدان نقدینگی، ذکر شده است، خبر داد.

سهراب قنبری در این باره به ایلنا گفت: مدیران کارخانجات ایران سویچ ۲۱۰ کارگر این کارخانه را با سابقه ۴ تا ۱۸ سال کار، طی دو سال گذشته به تدریج اخراج کرده‌اند.
این فعال كارگری تعداد کارگران حاضر در این واحد تولیدی را ۹۰ نفر اعلام کرد و گفت: از ۳۰۰ کارگر این کارخانه هم اکنون ۹۰ نفر شغل خود را حفظ كرده‌اند و پیش بینی می‌شود با ادامه روند کنونی و وضعیت نامناسب کارخانه، در سال آینده تعداد کارگران حداکثر به ۳۰ نفر برسد.
دبیر خانه کارگر غرب تهران با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کس پاسخگوی وضعیت این کارگران نیست، تصریح کرد: به گفته کارگران، کارفرمای کارخانه ایران سویچ تولید کننده تابلوهای برق صنعتی و.. توان نگهداری این واحد تولیدی را ندارد و با اخراج نیروی کار  سعی دارد انجام سفارشات کاری خود را به پیمانکاران (دلالان نیروی كار) واگذار کند.

او در خاتمه اضافه کرد: پیش بینی می‌شود در صورت عدم پی گیری مشکلات کارخانه سال آینده شاهد تعطیلی کامل کارخانه ایران سویچ باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز