خبرگزاری کار ایران

بیمه مرکزی؛

همه شرکت‌های بیمه‌ای موظف به صدور بیمه نامه‌های جدید شخص ثالث هستند

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۲۳

همه شرکت‌های بیمه‌ای موظفند بیمه نامه‌های جدید و الحاقیه بیمه نامه‌های شخص ثالث را بر اساس نرخ جدید صادر کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی با اشاره به افزایش نرخ دیه در سال آینده تاکید کرد: همه شرکت‌های بیمه‌ای موظفند بیمه نامه‌های جدید و الحاقیه بیمه نامه‌های شخص ثالث را بر اساس نرخ جدید صادر کنند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد تائبی گفت: نرخ دیه در سال آینده در ماههای عادی ۱۱۴ میلیون تومان و در ماههای حرام ۱۵۲ میلیون تومان تعیین شده است و از همه مردم درخواست می‌کنیم برای تهیه الحاقیه بیمه شخص ثالث در سال آینده اقدام کنند تا در صورت نیاز از پوشش کامل بیمه‌ای برخوردار شوند.
وی افزود: کسانی که بیمه نامه شخص ثالث را در سال جاری تهیه کرده‌اند برای دوره‌ای از سال آینده که این بیمه نامه اعتبار دارد باید الحاقیه تهیه کنند تا پوشش بیمه‌ای آن‌ها کامل شود.
آقای تائبی گفت: ‌ متقاضیانی که بیمه نامه جدید شخص ثالث را تهیه می‌کنند حتما براساس نرخ دیه ۱۵۲ میلیون تومانی به منظور پوشش کامل بیمه‌ای اقدام کنند.
وی گفت: رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نرخ نامه جدید بیمه شخص ثالث را برای سال آینده به همه شرکت‌های بیمه‌ای ابلاغ کرده است و این شرکت‌ها موظفند بیمه نامه‌های جدید و الحاقیه‌ها را برای مردم صادر کنند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی تاکید کرد: اگر احیانا شرکتی یا دفتر نمایندگی بیمه‌ای از این کار خودداری کند ادارات بازرسی شرکت‌های بیمه‌ای در استان‌ها و مرکز با این موضوع برخورد می‌کنند در غیراینصورت شهروندان می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۰۵۰۰۰۱تا ۵ با اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایت‌های مردمی بیمه مرکزی تماس بگیرند و این اداره کل پاسخگو خواهد بود.
بر اساس قانون بیمه شخص ثالث، شرکت‌های بیمه متعهدند برای دارندگان وسایل نقلیه موتوری بیمه نامه را متناسب با نرخ دیه ماه‌های حرام صادر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز