خبرگزاری کار ایران

به منظور رفع موانع اجرایی صورت پذیرفت:

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های راهسازی مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۷۵

با توجه به كثرت پروژه های راهسازی در مازندران باید اعتبارات بیشتری به این استان تزریق شده چراكه با سرمایه گذاری مناسب و ایجاد یك راه ارتباطی ایمن می توان میلیونها گردشگر و مسافر را به این استان هدایت كرد.

ایلنا- ساری:معاون وزیر راه و شهرسازی به منظور رفع موانع اجرایی از پروژه های مهم راهسازی مازندران ازجمله آزادراه تهران _ شمال، تعریض محور سوادكوه و كمربندی مركز استان بازدید و دستوراتی را در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آنان ابلاغ نمود.

به گزارش ایلنا از ساری، مهندس احمد صادقی معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید ضمن اعلام رضایت نسبی از اجرای عملیات اجرایی پروژه های راهسازی مازندران عنوان كرد: یكی از راهكارهای برون رفت از محرومیت و حركت به سوی توسعه پایدار، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده كه الحمدا... در دولت نهم و دهم عنایت ویژه ای به این مهم شده است.

وی در ادامه به نگاه ویژه دولت به اجرای پروژه های راهسازی در این استان اشاره واظهار داشت: با نگاهی به مصوبات سفر ریاست جمهوری و دارا بودن بیشترین مصوبه مربوط به بخش حمل و نقل در مازندران این انتظار می رود كه توجه ویژه ای به توسعه و استاندارد شدن بخش حمل و نقل شود.

مهندس صادقی تصریح كرد: با توجه به كثرت پروژه های راهسازی در مازندران باید اعتبارات بیشتری به این استان تزریق شده چراكه با سرمایه گذاری مناسب و ایجاد یك راه ارتباطی ایمن می توان میلیونها گردشگر و مسافر را به این استان هدایت كرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید در خصوص پروژه آزاد راه تهران _ شمال عنوان كرد: خوشبختانه اقدامات مثبتی در فاز اول و دوم این پروژه در دست اجرا بوده كه امیدواریم با تلاش و همت همه مسولین ذیربط هر چه زودتر شاهد بهره برداری آن باشیم.

وی در ادامه درخصوص روند عملیات اجرایی تعریض و چهارخطه كردن محور قائمشهرـ فیروزكوه اظهار داشت: با توجه به اینكه این محور به عنوان یكی از محورهای شریانی مازندران بوده كه این استان را به پایتخت كشور متصل می نماید، ضروری است كه توسعه و تعریض آن در اولویت كاری قرار گیرد. وی در ادامه خاطر نشان كرد: با توجه به عملیات تعریض این محور در حوزه استحفاظی استان تهران انتظار می رود با تامین اعتبارات مورد نیاز توسعه و تعریض آن نیز در مازندران علیرغم كوهستانی بودن و شرایط سخت منطقه شتاب بیشتری بگیرد.

گفتنی است در این بازدید علاوه بر معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیركل راه و شهرسازی مازندران، نماینده ویژه وزیر در آزاد راه تهران _ شمال، مدیركل ساخت و توسعه راههای شمال كشور، نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤلین اداره كل راه و شهرسازی مازندران حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز