خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی مرزبانی ناجا به ایلنا خبر داد؛

كشف بیش از ۳۰۰ هزار قلم داروی قاچاق توسط مرزبانی ناجا

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۶۷

ماموران مرزبانی نیروی انتظامی در مرز بانه موفق شدند ۳۰۰ هزار و ۷۶ قلم داروی قاچاق در بانه را کشف كنند که این عملیات از طریق منابع اطلاعاتی و با موفقیت کامل انجام شد.

ایلنا: معاونت اجتماعی مرزبانی ناجا گفت: ماموران مرزبانی نیروی انتظامی در عملیات متعدد در هنگ های مرزی كشور موفق به كشف بیش از یك تن مواد مخدر، ۳۰۰ هزار قلم داروی قاچاق و بیش از ۱۴هزار لیتر سوخت شدند.

سرهنگ نیکوفرد معاونت اجتماعی مرزبانی ناجا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، ‌با اشاره به کشفیات اخیر ماموران مرزبانی گفت: ماموران مرزبانی نیروی انتظامی در مرز بانه موفق شدند ۳۰۰ هزار و ۷۶ قلم داروی قاچاق در بانه را کشف كنند که این عملیات از طریق منابع اطلاعاتی و با موفقیت کامل انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین طی دو عملیات مجزا ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوشهر کشف شد که در یکی از عملیات انجام شده ۷ هزار لیتر سوخت به ارزش ریالی ۱۴۰ میلیون ریال و در عملیات دیگر ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال توسط ماموران مرزبانی ناجا کشف شد و شش قاچاقچی در این ارتباط دستگیر شدند.

وی افزود: پیش از یک تن و ۲۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در نوار مرزی زابل در استان سیستان و بلوچستان کشف شد. این قاچاقچیان تصمیم داشتند با یک دستگاه خودرو وانت این مواد را وارد کنند و ماموران ما با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی واپتیکی این قاچاقچیان را رصد کردند و قاچاقچیان به محض کمین ماموران مرزبانی با‌‌ رها کردن خودرو از نقطه صفر مرزی متواری شدند. و در این عملیات علاوه بر مواد مخدر یک دستگاه تویوتا وانت نیز ضبط شد.

نیکوفرد ادامه داد: همچنین در استان خوزستان ۱۵۰ دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای توسط ماموران مرزبانی این استان کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری دو تن از اعضای باند توزیع محصولات ضد فرهنگی در اردبیل اظهار داشت: این افراد در استان اردبیل اقدام به توزیع محصولات ضد فرهنگی و تجهیزات ماهواره‌ای می‌کرد که توسط ماموران مرزبانی ناجا دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران ما در استان خراسان جنوبی نیز موفق شدند ۹۵ کیلو تریاک در شهر نهبندان کشف کنند ویکی از قاچاقچیان در این عملیات دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

معاون اجتماعی مرزبانی ناجا با بیان این مطلب که ماموران مرزبانی در تایباد توانستند مقادیر زیادی کالای قاچاق را کشف کنند گفت: یک تریلر حاوی مقادیر کالای قاچاق کشف شد که در بازرسی از این خودرو ۱۱۴ حلقه لاستیک و ۲۲۰۰ لیتر نفت سفید کشف شد و راننده خودرو دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد.

وی افزود: ماموران مرزبانی در سراوان توانستند ۳۵۰ کیلو مواد مخدر را که در یک محل توسط قاچاقچیان دپو شده بود به همراه مقادیر زیادی اسلحه و مهمات کشف کند. همچنین طی عملیاتی در زابل ۱۲۳ کیلوتریاک کشف و دو دستگاه خودرو توقیف شد و به دنبال آن ۷ تن از قاچاقچیان دستگیر شدند.

وی گفت: همچنین ماموران مرزی ماحین گشت زنی در آبهای خزر در امیرآباد مازندران متوجه شدند که تور ماهیگیری در دریا به صورت غیر قانونی پهن شده است و پس از بررسی تور مشاهده کردند دو ماهی خاویاری به وزن ۸ کیلوگرم در آن وجود داشت که آن‌ها را در آبهای خزر‌‌ رها کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز