خبرگزاری کار ایران

احمد خاتمی:

کوچکترین خطای آمریکایی‌ها رسوایی عظیمی برایشان دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۲۷

طرح سلامت در صدد خدمت به محرومان است که در این دولت انجام شده و همه دولت‎‌مردان سعی دارند کشور را در عرصه سیاست خارجی محکم جلوه دهند تا دشمن قدرت نگاه چپ به کشور نداشته باشد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه در انتصابات باید دقت کرد که هیچ عنصر فتنه‌گری که در اتفاقات سال ۸۸ دخیل بوده در مناصب مهم صاحب مسئولیت نشود، افزود: دشمن سعی دارد با فعالیت‌ها و توطئه‌های مختلف مردم ما را خسته و بی روح جلوه دهد اما ملت بزرگ ما در ۲۲ بهمن ثابت کردند که خستگی را به خود راه نمی‌دهند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی روز پنج‌شنبه در مراسم یادواره ۱۷۰۰ شهید شهرستان بابل، با اشاره به اینکه ایثارگران، فرهیختگان و علما شناسنامه ملت ها را شکل می دهند، گفت: مردم شهرستان بابل با اهدای ۴۴ سردار و ۱۷۰۰ شهید بالاترین تعداد شهدا را در استان مازندران دارند.

وی با بیان اینکه شهیدان وام‌دار هیچ گروه، حزب، زمان و مکان خاصی نسیتند چرا که آنان در محدوده عشق به خدا قرار دارند، ادامه داد: این شهرستان بزرگانی چون شیخ کبیر، ملانصیر سعیدالعلما، ملامحمد اشرفی و آیت‌ الله روحانی که نماد ساده‌ زیستی هستند را به عنوان پشتوانه دارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ضرورت تبدیل شدن محیط خانه به محیط دین و دوری جستن از پذیرش ورود ماهواره به منازل، اظهارکرد: دور کردن خانه و خانواده‌ها از خدا و معنویت بارزترین ماموریت این آنتن‌های کفر و شرک است و این امر نیز به وسیله آموزش سبک زندگی غربی اتفاق می‌افتد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه پیام شهدا برای همگان ترجیح نماز اول وقت بر همه امور است، افزود: در کنار مردم از همه مسئولان انتظار می رود که پیام شهدا را به خوبی درک کرده و بر اساس آن گام برداشته و تمام دغدغه خود را معطوف به امر مهم معنویت کنند.

خاتمی ضمن بیان اینکه استقامت در مقابل زورگویی‌ها و دسیسه‌های دشمنان، دیگر پیام شهدا است، اظهارکرد: آمریکایی‌ها تهدید می‌کنند که تمام گزینه‌‎ها روی میز است با این حال آنان می دانند که اگر کوچکترین خطایی از سوی انها سربزند، رسوایی عظیمی برای آنان به وجود می آید.

وی افزود: ایستادگی سومین پیام شهدا برای ملت بود لذا مردم به تأسی از مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان می‌ایستند.

خاتمی تصریح کرد: شهدا از ما خواستند و می‌خواهند که از حجت الهی و نائب بر حق امام زمان(عج) اطاعت کنیم چرا که نگاه ما به ولایت‌ فقیه دینی است و نه سیاسی، به همین دلیل در فتنه ۸۸ دشمن در صدد شکستن این تفکر بود، اما با درایت رهبری و حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی این امر محقق نشد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نباید در نقدها بی‌ انصافی کنیم، اذغان کرد: طرح سلامت در صدد خدمت به محرومان است که در این دولت انجام شده و همه دولت‎‌مردان سعی دارند کشور را در عرصه سیاست خارجی محکم جلوه دهند تا دشمن قدرت نگاه چپ به کشور نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد معنویت را کاهش دهد لذا باید هوشیار باشیم، خاطرنشان کرد: نباید مجالس فاطمیه را کمرنگ کنیم فاطمیه را بزرگ بداریم و مجالس اول و دوم را زیبا برگزار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز