خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی فرمانداری کاشان درگفتگو با ایلنا مطرح کرد:

رفع مشکلات واحدهای صنعتی کاشان با انسجام مدیریتی

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۱۱

امیدواریم مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان کاشان با هم افزایی و انسجام بیشتری در رفع مشکلاتشان خصوصا در نوسازی، خرید تجهیزات و ماشین آلات جدید و تامین مواد اولیه اتفاق نظر داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان گفت: امیدواریم مدیران واحدهای تولیدی وصنعتی شهرستان کاشان با هم افزایی و انسجام بیشتری در رفع مشکلاتشان خصوصا در نوسازی، خرید تجهیزات و ماشین آلات جدید و تامین مواد اولیه اتفاق نظر داشته باشند.

«حمیدرضا مومنیان» معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان برگزاری دومین همایش ملی فرش ماشینی در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان را یکی از موفق‌ترین همایش‌هایی که به صورت خیلی خیلی جدی با بدنه صنعت به منظور بیان دغدغه‌ها و رفع مشکلات صنعتگران ارتباط پیدا کرده دانست و یاد آوری کرد: منطقه کاشان یکی از مهم‌ترین مناطق سرمایه گذاری فرش دنیا و بزرگ‌ترین منطقه جغرافیایی درحوزه فرش ماشینی با بیش از۷۵ درصد اشتغال، سرمایه گذاری و تولید فرش ماشینی کشور است.

مومنیان وجود بیشمار کارخانجات فرش ماشینی در کاشان را موجب رونق اقتصادی این منطقه دانست و گفت: با توجه به اینکه وجود این تعداد زیاد واحد فرش ماشینی در منطقه کاشان می‌تواند به برند جهانی تبدیل شود امیدواریم مدیران واحدهای تولیدی وصنعتی شهرستان کاشان با هم افزایی وانسجام بیشتری دررفع مشکلاتشان دراین بخش خصوصا در نوسازی، خرید تجهیزات وماشین آلات جدیدو تامین مواد اولیه اتفاق نظر داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان درپاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری ایلنا درکاشان مبنی براینکه چه اقدامی برای امنیت سرمایه گذاری داخلی وخارجی درشهرستان کاشان صورت گرفته است گفت: با توجه به اینکه دولت ومجموعه سیاسی اداری فرمانداری ویژه کاشانحامی سرمایه گذاران می‌باشند، پیشنهاد ایجاد شورای راهبری فرش ماشینی کاشان را نموده‌ایم تا بتوانیم ازنفطه نظرات مدیران واحدهای تولیدی وصنعتی که عموما نیز دغدغه شهرستان کاشان را دارند بتوانیم دراین ارتباط به نحو مطلوب پیش برویم.

مومنیان، صادرات، نحوه انتقال ارز و بالا بودن قیمت ماشین آلات و قطعات نساجی را مهم‌ترین مشکل تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ماشینی در شهرستان کاشان عنوان کرد و گفت: با توجه به فشارتحریم‌ها، تولیدکنندگان فرش ماشینی در کاشان مجبورند ماشین آلات خود را با قیمت بسیار بالایی خریداری کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان تاکید کرد: امیدواریم با برنامه ریزی‌های خوبی که وزارت صنعت، معدن و تجارت دراین زمینه نموده تولیدکنندگان و صنعتگران کاشانی بتوانند درفضای واقعی تری کار تولید را پیش ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز