خبرگزاری کار ایران

دولت نگاه خود به ورزش را تغییر دهد؛

گروسی: ورزش های زورخانه ای در دنیا گسترش یافته است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۸۴

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات جام جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی عصر روز پنجشنبه در زورخانه فردوسی شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار شد

نماینده مردم ملارد، شهر قدس و شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش هایی همچون زورخانه ای که خاستگاه آن ایران است، باید بیش از پیش مورد حمایت قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات جام جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در حالی عصر روز پنجشنبه در زورخانه فردوسی شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار شد که در این مراسم، علاوه بر چهره های ورزشی، دو نماینده مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند که یکی از آنها، حسین گروسی نماینده مردم شهر قدس، ملارد و شهریار بود.

گروسی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد مسابقات جام جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی که در تاجیکستان در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: بسیار خوشحالم که می بینم این ورزش های ملی و باستانی ایران در جهان گسترش یافته و کشورهای مختلفی از سراسر دنیا برای حضور در مسابقات جام جهانی دور هم جمع شده اند.

وی افزود: ورزش مانند دیپلماسی است که با یک زیان مشترک، کشورها و مردم جهان را دور هم جمع می کند و امروز فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و شخص مهرعلیزاده این کار را به خوبی انجام می دهند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان این که باید از رشته هایی که خاستگاه آن کشورمان است حمایت شود، اظهار داشت: ورزش های زورخانه ای یکی از ورزش هایی است که متعلق به ایران است و از این رو، باید از سوی مسئولان ورزش و دولت مورد حمایت قرار بگیرد.

گروسی در پایان در مورد بودجه ورزش در سال آینده نیز گفت: با توجه به اینکه سال آینده سال ششم برنامه توسعه است، این انتظار را از دولت محترم داریم که نگاه خود را به ورزش و به خصوص بودجه آن تغییر دهد. چرا که هر نوع سرمایه گذاری و صرف هزینه در ورزش، باعثکاهش هزینه های درمان خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز