خبرگزاری کار ایران

جلالی در پاسخ به ایلنا مطرح کرد؛

اعضای هیئت موسس حزب رهروان هنوز مشخص نشده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۵۱

هنوز این مسئله مشخص نیست که آقای لاریجانی عضو رسمی باشند یا پشتیبانی کنند ولی به احتمال زیاد قرار است گزینه دوم یعنی پشتیبانی صورت بگیرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز اعضای هیئت موسس حزب رهروان مشخص نشده‌اند، عضویت اعضای دولت در این حزب در شرف تاسیس را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاظم جلالی در حاشیه مراسم ترحیم فرزند حجت‌الاسلام فلاحیان که عصر امروز در مسجد نور تهران در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره آخرین تحولات حزب در حال تاسیس رهروان گفت: خبر جدیدی در این رابطه نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا درخواستتان را به وزارت کشور ارائه کرده‌اید، اظهار داشت: هنوز در حال انجام کار و بررسی هستیم و درخواستمان را ارائه نداده‌ایم.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که اعضایی از دولت در این حزب عضو هستند، تصریح کرد: این خبر صحت ندارد، زیرا هنوز هیئت موسس مشخص نشده است.

جلالی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا که آیا آقای لاریجانی در این حزب عضو می‌شوند، یادآور شد: هنوز این مسئله مشخص نیست که ایشان عضو رسمی باشند یا پشتیبانی کنند ولی به احتمال زیاد قرار است گزینه دوم یعنی پشتیبانی صورت بگیرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درباره نظر علی لاریجانی در خصوص تشکیل حزب رهروان ابراز داشت: با ایشان مشورت کرده‌ایم و ایشان هم بر اینکه بتوانیم این سرمایه اجتماعی را حفظ کنیم، تاکید دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز