خبرگزاری کار ایران

همین که در آسیا هستیم کفایت می‌کند؛

هاشمی ‌نسب: نمایش آسیایی پرسپولیس عالی بود / توقع درخشش در آسیا را نداشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۴۸

درست است که پرسپولیس لخویای پرمهره و مایه‌دار را برد اما ما با همین تیم‌های عربی هم فاصله داریم چون کاری برای فوتبال ما نکرده‌ایم که الان توقع درخشش آنها در آسیا را داشته باشیم.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که شاگردان حمید درخشان مقابل لخویای قطر عالی بازی کرده‌اند و این نمایش دلپذیر حکایت از بازگشت پرسپولیس به روزهای اوجش دارد اما با بضاعتی که ما داریم نباید توقع زیادی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

گفت‌وگوی مهدی هاشمی‌نسب با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

*دیدار پرسپولیس مقابل لخویا چطور بود؟
پرسپولیس عالی بود. واقعاً عالی بازی کردند که البته نمایش خوب آنها یکسری دلایل دارد به هرحال این بازی بحثملی بود و تماشاگران زیادی این بازی را می‌دیدند و احتمال ترانسفر بازیکنان هم وجود داشت. به همین دلیل این بازی با بازی‌های لیگ ما فرق می‌کرد. در لیگ ما انگار همه ارواح هستند، همه مرده‌اند و هیچ انگیزه‌ای چه برای تماشاچی و چه برای بازیکنان نیست به همین دلیل لیگ مرده‌ای داریم.

*این برد برای پرسپولیس چقدر مهم بود؟
به هرحال از نظر روحی و روانی می‌تواند تاثیرگذار باشد. امیدوارم این نمایش فقط در آسیا نباشد و در لیگ هم پرسپولیس همین‌طور کار کند ضمن اینکه تماشاگر هم زیاد بیاید. پرسپولیس اگر در لیگ هم همین‌طور جنگنده ظاهر شود چه روی سکوها و چه در زمین به روزهای خوبش برمی گردد. مقابل لخویا بعد از مدت‌ها ما پرسپولیس مدل دهه ۶۰ و ۷۰ را دیدیم و خودم خیلی عشق کردم. من مشکلی با کسی ندارم که با حس خاصی صحبت کنم هرآنچه که خوب یا بد باشد را می‌گویم چون دنبال منافع شخصی نیستم. به نظر من پرسپولیس در این دیدار واقعا عالی بود.

*بازی بعدی پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان و در خانه حریف است. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی کردن در ازبکستان سخت است. با توجه به سرمای شدید و شکست دو نماینده دیگر ما در آنجا اگر پرسپولیس یک امتیاز هم بگیرد کافی است. با بردی که پرسپولیس در روز اول داشت فشار از روی تیم برداشته شده است. پرسپولیس قبل از بازی با لخویا چیزی نداشت که در موردش صحبت کنیم اما با این برد به روزهای خوبش برمی‌گردد.

*به نظر شما حضور پیشکسوتان در آزادی تاثیری روی پرسپولیس و بردش مقابل لخویا داشت؟
نه، بازیکن چشمش به سکو نیست که چه کسی به استادیوم آمده است اما حضور بازیکنان بزرگی مثل عابدزاده، کریمی و مهدوی‌کیا بی‌تاثیر هم نیست و به بازیکنان انگیزه می‌دهد. صحبت‌های مهدوی‌کیا و کریمی قبل از بازی در رختکن تاثیرگذار بوده است.

*فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند از گروهش در آسیا صعود کند؟
زود است پیش‌بینی کنیم. نظر من قبل از عملکرد پرسپولیس مقابل لخویا این بود که هیچ کدام از تیم‌های ما صعود نمی‌کنند اما الان نظرم حداقل در مورد پرسپولیس عوض شده است. کارمان سخت است درست است که پرسپولیس لخویای پرمهره و مایه‌دار را برد اما ما با همین تیم‌های عربی هم فاصله داریم چون کاری برای فوتبال ما نکرده‌ایم که الان توقع درخشش آنها در آسیا را داشته باشیم. در همین حد که از گروه‌شان صعود کنند و در مرحله بعد حذف شوند کافی است. با این مدیریت بضاعت و امکانات همین که در آسیا شرکت می‌کنیم کفایت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز