خبرگزاری کار ایران

سردار پاکپور در پایان روز دوم رزمایش زمینی پیامبر اعظم(ص):

سلاح های جدیدی در این رزمایش مورد آزمایش قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۰۸۹

در این رزمایش یگان‌های عمل کننده با اختفای کامل قابلیت هرگونه رصد و شناسایی را از دشمنان سلب کردند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پیام رزمایش زمینی پیامبر اعظم(ص) ۹ برای همسایگان صلح و دوستی و برای دشمنان و کسانی که فکر تهدید دارند اقتدار عنوان و تاکید کرد: اقتدار امروز ما دشمن را نابود می کند.

به گزارش ایلنا؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان برگزاری رزمایش زمینی پیامبر اعظم(ص) ۹ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یگان های عمل کننده نیروی زمینی سپاه در این رزمایش به دفاع هوشمند با استفاده از پدافند غیر عامل پراکنده پرداختندگفت: در این رزمایش یگان‌های عمل کننده با اختفای کامل قابلیت هرگونه رصد و شناسایی را از دشمنان سلب کردند.

وی افزود: رزمندگان نیروی زمینی سپاه در طول سال تمرین های متعددی را انجام دادند که در این رزمایش به خوبی این تاکتیک ها پیاده شد.

سردار پاکپور تصریح کرد: هم چنین سلاح های جدیدی که در یگان‌های رزمی به کارگیری می شود در این رزمایش مورد آزمایش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این رزمایش تمامی اهداف از پیش تعیین شده محقق گردید پیام رزمایش زمینی پیامبر اعظم(ص) ۹ را صلح و دوستی برای همسایگان و متحدان و اقتدار ایران اسلامی برای دشمنان و کسانی که فکر تهدید دارند عنوان و تاکید کرد: اقتدار امروز ما دشمن را نابود می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز