خبرگزاری کار ایران

‌آیت‌الله ‌صافی‌گلپایگانی در دیدار رئیس‌ جمهور‌:

‌اختلافات جناحی ‌به نفع مردم و مصلحت کشور نیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۷۴

توجه دولت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی آنها که از گذشته بوده‌ به ویژه فقرا و ضعفا باید ادامه یابد و برنامه‌های مفید دولت در این جهت باید شتاب بیشتری بگیرد.

یکی از مراجع تقلید گفت: ‌ توجه به سیاست خارجی حائز اهمیت است و نباید فقط یک یا چند کشور موضوع سیاست خارجی ما باشد، بلکه باید به ارتباط سازنده با دیگر کشور‌ها توجه شود.

‌به گزارش ایلنا، آیت‌الله ‌صافی‌گلپایگانی در دیدار رییس جمهور‌ که شامگاه چهارشنبه و در جریان سفر استانی دولت تدبیر و امید به قم و در بیت معظم له برگزار شد، ضمن تشکر از تلاش‌های مجموعه دولت و موفقیت‌هایی که با وجود مشکلات فراوان به نتیجه رسیده است، افزود‌: توجه دولت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی آنها که از گذشته بوده‌ به ویژه فقرا و ضعفا باید ادامه یابد و برنامه‌های مفید دولت در این جهت باید شتاب بیشتری بگیرد. اقدام دولت در زمینه سلامت و درمان مردم بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

وی کاهش هر چه بیشتر اختلافات جناحی را به نفع مردم و مصلحت کشور دانست‌ و اظهار داشت: توجه به سیاست خارجی حائز اهمیت است و نباید فقط یک یا چند کشور موضوع سیاست خارجی ما باشد، بلکه باید به ارتباط سازنده با دیگر کشور‌ها توجه شود.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی اصلاح روابط، حل برخی مسایل و توسعه رابطه با کشورهای اسلامی را مورد تاکید قرار داد‌ و در خصوص تهدیدات گروه‌های تروریستی تصریح کرد: زمینه‌های شکل‌گیری گروه‌های متحجر و تروریستی مثل داعش را نباید در مبارزه با آنان نادیده گرفت. ‌

این مرجع عالیقدر شیعه همچنین با اعلام اینکه «همواره شما را دعا می‌کنم»، فضای شاداب در محیط‌های دانشگاهی را برای پیشرفت کشور ضروری دانست‌ و دولت را به بهره‌گیری هر چه بیشتر از آنها توصیه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی نیز در این دیدار گزارش کوتاهی را از مهمترین برنامه‌ها و اقدامات دولت ارائه داد و گفت: رهنمودهای مرجعیت مهمترین راهنما و یاریگر دولت در تدوین و اجرای برنامه‌ها در جهت آرمان‌های انقلاب و رضایت مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز