خبرگزاری کار ایران

سردار فیروزآبادی:

نیروهای مسلح قوام استقلال یک کشور هستند / بازرسی کل نیروهای مسلح، چشم فرمانده کل قوا است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۱۴

بازرسی چشم فرمانده کل قوا است و حال آنکه نیروهای مسلح انسجام خود را در ماموریت‌ها داشته باشند بنابراین نباید به آنها به چشم جاسوس یا فضول و کارشکن کنیم بلکه آنها رفیق مهربان و هدایت‌گر هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: نیروهای مسلح قوام استقلال یک کشور هستند. ظاهر دین قیام است اما آنچه ما امروز باید به آن توجه کنیم قوام است کعبه مکان قوام یابنده مسلمانان است و قرآن به سمت بهترین‌ها هدایت می‌کند و نیروهای مسلح که مایه قوام کشور هستند خیلی مهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سرلشکر بسیجی حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سومین همایش ایمنی و بازرسی نیروهای مسلح گفت: حضرت زینب(س) عزت مردان عالم است. این روز را به همه پرستاران و امدادگران که در این جسله حضور دارند و همه پرستاران و امدادگران کل کشور تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: پرستاری خدمت بزرگی است و حضرت زینب(س) پیام آور راه امام حسین بود. خیلی مهم است که امروز ما بدانیم پیام امام حسین(ع) چیست؟ در حالی که همه ما برای امام حسین(ع) عزاداری می‌کنیم و عاشورایی هستیم اما باید بدانیم پیام اصلی امام جسین(ع) چه بوده است.

فیروزآبادی افزود: امام حسین(ع) به کربلا آمد و در برابر یزید که اسلام را طوری دیگر نشان می‌داد، ایستاد تا نشان دهد اسلام یزید، اسلام و دستور خدا نیست. امروز شیعه و سنی و همه مسلمانان و غیرمسلمانان اگر امام حسین(ع) این کار را نمی‌کرد دین یزید را به جای دین حضرت محمد(ص) می‌شناختند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: پیامبر(ص) امام حسین(ع) را از خودش می‌دانست زیرا که امام حسین(ع) توانست دین حضرت محمد(ص) را زنده نگه دارد و حضرت زینب(س) این پیام را از کربلا به بیرون آورد و به کل جهان اعلام کرد بنابراین حضرت زینب پرچمدار اسلام ناب محمدی است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره نیروهای مسلح اظهار داشت: نیروهای مسلح قوام استقلال یک کشور هستند. ظاهر دین قیام است اما آنچه ما امروز باید به آن توجه کنیم قوام است کعبه مکان قوام یابنده مسلمانان است و قرآن به سمت بهترین‌ها هدایت می‌کند و نیروهای مسلح که مایه قوام کشور هستند خیلی مهم است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: تمام تحصیل‌کردگان در جهان هدایت‌گری اسلام را می‌فهمند و امروز به اسلام جذب می‌شوند.

فیروزآبادی درباره بازرسی در بین نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بازرسی کل نیروهای مسلح، چشم رهبری و فرمانده کل قوا است، برای اینکه قوام نیروهای مسلح که قوام کشور هستند حفظ شود.

وی افزود: بازرسی چشم فرمانده کل قوا است و حال آنکه نیروهای مسلح انسجام خود را در ماموریت‌ها داشته باشند بنابراین نباید به آنها به چشم جاسوس یا فضول و کارشکن کنیم بلکه آنها رفیق مهربان و هدایت‌گر هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز