خبرگزاری کار ایران

مقام‌های نظامی اوکراین:

عقب‌نشینی جدایی‌طلبان با هدف تجهیز مجدد صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۲۸

مقام‌های نظامی اوکراین اقدام جدایی‌طلبان هوادار روسیه مبنی بر خارج کردن تجهیزات نظامی از شرق این کشور را رویکردی برای تجهیز مجدد خود توصیف کرده و وعده‌های آن‌ها را پوچ خواندند.

مقام‌های اوکراین عقب‌نشینی و بازگرداندن تجهیزات نظامی سنگین جدایی‌طلبان هوادار روسیه را رویکردی برای تجهیز مجدد توصیف کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، ‌ مقام‌های نظامی اوکراین اقدام جدایی‌طلبان هوادار روسیه مبنی بر خارج کردن تجهیزات نظامی از شرق این کشور را رویکردی برای تجهیز مجدد خود توصیف کرده و وعده‌های آن‌ها را پوچ خواندند.

جدایی‌طلبان هوادار روسیه روز گذشته - سه‌شنبه - از جمعی از خبرنگاران دعوت کرده بودند تا از روند خارج کردن تجهیزات نظامی سنگین و توپخانه‌ای آنها گزارش تهیه کنند.

گزارشگران از خروج ۱۴ خمپاره‌انداز توسط کاروان نظامی جدایی‌طلبان در نزدیکی منطقه «آموروسیوکا» به سمت مرزهای روسیه خبر داده بودند.

«ادوارد باسورین» فرمانده جدایی‌طلبان گفت که برای پیشروی نظامی در شرق اوکراین هیچ برنامه‌ای در دست نداریم.

باسورین گفت که جدایی‌طلبان همچنان تصمیم دارند تا کنترل تمام مناطق تحت کنترل شبه‌نظامیان از جمله شهر «ماریوپل» را در دست بگیرند، اما ترجیح می‌دهند که این اقدام از راه مذاکره با طرف‌های اوکراینی انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز