خبرگزاری کار ایران

امیر دریادار سیاری:

شناخت تهدیدها از ویژگی‌های یک فرمانده راهبردی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۵۲

در رزمایش توانستیم از دستاوردهای بومی شده و سامانه ‌های پیشرفته و همچنین تاکتیک‌های جدیدی استفاده کرده و ثابت کنیم که در این زمینه‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: یک فرمانده در نیروی دریایی راهبردی باید بداند تهدید چیست و آن را بشناسد، آمادگی خود را شب حمله‌ای کند و با تکیه بر نوآوری و خلاقیت بتواند موفق و سربلند باشد.

به گزارش ایلنا؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش در جلسه تجزیه و تحلیل و نقد و بررسی عملکرد نیروها در رزمایش محمد رسول‌الله(ص) که در منطقه یکم نیروی دریایی برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های همه رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در این رزمایش اظهار داشت: رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش ارزش زیادی داشت و باعثسربلندی ارتش در میان ملت شد و توانست در داخل کشور و فرا منطقه تأثیر به‌سزایی بگذارد.

وی افزود: رزمایش ابعاد مختلفی از نظر آزمودن تاکتیک‌ها و سلاح‌ها و انتقال تجارب نسل قدیم به نسل جدید و نیز هماهنگی بین واحدهای رزمی داشت و توانستیم از دستاوردهای بومی شده و سامانه ‌های پیشرفته و همچنین تاکتیک‌های جدیدی استفاده کرده و ثابت کنیم که در این زمینه‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به ارزیابی فرماندهان در رزمایش، گفت: یک فرمانده راهبردی در نیروی دریایی باید تهدیدها را بشناسد، به آن فکر کند و به‌عنوان فرمانده خود را بیازماید.

اواضافه کرد: فرمانده باید آمادگی خود را شب حمله‌ای کند و با تکیه بر نوآوری و خلاقیت بتواند موفق و سربلند باشد که این امر مستلزم آموزش، مهارت، تمرین، طرح ریزی، پی‌بردن به نقاط ضعف برای ارتقای مهارت و شناسایی خلاء در رزم دریایی، نگهداری و تعمیر در شرایط فعلی با خلاقیت و نوآوری، رعایت اولویت‌ها، صرفه‌جویی، تمرکز بر توان رزمی و رعایت نکات ایمنی در کلیه سطوح است.

این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، رئیس اداره عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات نیروی دریایی و کلیه معاونت‌های این نیرو برگزار و در آن به تجزیه و تحلیل و نقد و بررسی عملکرد نیروها در رزمایش محمد رسول الله(ص) پرداخته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز